R
Raderad medlem 94602
Fast med tanke på hans uttalande så verkar han inte ha alla hästar i stallet
Det var så jag syftade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast med tanke på hans uttalande så verkar han inte ha alla hästar i stallet
Jag kommer inte ihåg vad killen som sökte kille heter, men jag hade gärna sett honom eller den kvinnliga bonden istället för någon av "ungtupparna".
Ja äntligen! Och vad bra att det var hon, hon verkar så himla goWOW!!! Eric tar för sig! Jag är imponerad över vändningen, och visst är Mikaela en favorit hos honom.
Ja, och man fick en förklaring till hans agerande.WOW!!! Eric tar för sig! Jag är imponerad över vändningen, och visst är Mikaela en favorit hos honom.
Vad menar Sebastian egentligen?
Mycket möjligt! Han har ju inte sagt lika mycket positivt om Marie som han har gjort om Anna, och ändå tycker han inte att det klickar mellan honom och Anna..Han kanske inte gillar någon av tjejerna...
Hahaha, varför fick jag en association till den gamla TV-serien LödderVad spännande det kommer bli nästa vecka! Vad har hänt hos Erik? Vad menar Sebastian egentligen? Vem åker ut hos Peter? (hoppas hoppas dubbelnamnskvinnan!)
På sätt och vis tycker jag det är rätt skönt att folk sticker hem om det inte känns rätt. Känns smått fånigt när fyra personer står och dreglar över en person som ska välja ut en av dom.
Sen tycker jag Jonathan och Sebastian verkar vara rätt trista typer, ok tv-teamet påverkar med frågor osv men man väljer hur man vill svara på en puckad fråga. Jag blir bara irriterad när jag ser programmet och jag fattar inte varför dom valde att följa dessa två.
Läs gärna texten med en tv-hallåas montona röst så blir det a walk down the memory laneHahaha, varför fick jag en association till den gamla TV-serien Lödder
Kommer ni ihåg den? Rösten i slutet som alltid frågade massa frågor om vad som skulle hända i nästa program underbar serie btw .
Dessutom kan det ta lång tid att lära känna en annan person; att släppa in någon på livet. Och det är inte lång tid bönderna och deltagarna har på sig. Som jag förstått det ska bönderna välja in tre stycken redan påföljande dag från det att deltagarna har kommit. Och dessutom nästan pressas att visa känslor från dag 1. Så funkar det inte i verkligheten, och då tycker jag att det är konstigt att bestämma sig så snabbt för att man inte har och då inte heller kommer få några känslor. Att man inte ger det lite tid.
Jonathan verkar mogna på sig lite mer för varje gång och idag såg jag ändå någon slags personlighet och "djup" hos honom när han pratade om sitt liv. Plus för det fast jag är fortfarande inget fan..
Fast bättre sent än aldrigFast alltså, jag måste ju påpeka att hans "insikt" i att visa respekt och vara förstående var... ja..
Håller med att Monica inte verkade så trevlig hos Peter.Men i övrigt kändes det inte lika hopplöst idag. Erik börjar visa lite och ingen åkte hem Jag måste också säga att min bild av damen med röda håret hos Peter börjar bli lite mer positiv. Hon verkar stadig, lugn och stabil till skillnad från Monica, som faktiskt kommer in och bestämmer vilka växter som ska finnas i hans trädgård och var. Dessutom lät det nästan som att Jorden skulle rämna när blomkrukorna, enligt henne, placerades "fel". Nej, tror inte att hon blir så bra för Peter. Nu tror jag faktiskt att han kommer att välja den ljushåriga till slut.
Och man undrade ju vad Sebastian menade där på slutet. Och vad Erik syftade på ... De är skickliga på att lägga ut cliffhangers, måste jag säga ...
Håller med att Monica inte verkade så trevlig hos Peter.
Nu kan inte jag sluta titta iallafall, det börjar bli spännande...
Men så har det varit i en del säsonger för mig, att det som först inte verkar så intressant ändå är det . Jag erkänner att det ändå är den bästa (enda) reality-TV som fångat mitt intresse - jag ser nästan aldrig på TV numera...