Bonde söker fru 2014

Eller så övertalar han tv-teamet så att han får ta in nya tjejer från sin brevhög! Eller några av tjejerna som han valde bort på Sundbyberg (sundbyborg? Det där slottet menar jag iaf...)!

Jag känner mig både exalterad, konspiratorisk och jävligt nyfiken på samma gång:nailbiting: Well played tv4 :mad: :D

Sundbyholm.
Sundbyberg är en förort till Stockholm :D

Eller så dejtar han någon annan vid sidan om som han tycker bättre om...?
Sebbe alltså.

(tror inte det är så, men man vet ju aldrig...)

Nu är det spännande ... vem av oss får rätt?? Hoppas bara att han inte råkat ut för något allvarligt som gör att han får svårt att visa känslor ...

Nu är det spännande ... vem av oss får rätt?? Hoppas bara att han inte råkat ut för något allvarligt som gör att han får svårt att visa känslor ...

Mm, vi får la se helt enkelt.
Tyckte inte att min teori lät så omöjlig när man nu fick se vad han sa innan reklamen...

...plus att jag vet att han dejtade någon när programmet körde igång. :p

jaha, nu var det inte så dramatiskt som vi trodde ... men kvällstidningarna ska ju alltid förstora upp allt (att man aldrig lär sig ...)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 613
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama