Bonde söker fru 2014

Alltså, nu tycker jag att de får ge sig ... Varför inte låta saker växa fram? Det är som om: "om jag inte blir jättekär efter ett par dagar, då åker jag hem".

Men stackars rara Erik. :( Jag som fick för mig att det blev något på gång med Michaela senast, men nähä. Sicket flängande det har utvecklats till, jag kan knappt hålla ordning på hur många som åkt hem längre?

Ser mkt lovande ut med Peter och Helene däremot, stor [gilla] på den! :love:

Men hur funkar det? Då blir det dom två som åker på resan?

Alltså inte så schyst av Sebastian att inte berätta för tjejerna direkt om att han hittat sin drömtjej i någon annan...

För den som inte orkar se programmet kan ni vara lite mer precisa?

O_o
Sebastian hade känslor för en tjej som han fick brev från men hon lämnade programmet innan speeddejterna. Han lämnade Anna och Marie hemma och åkte på picknick med Petra (tjejen) och ska prata med de andra två nästa avsnitt.

Hos Erik så valde både Mikaela och Matilda(?) att åka hem och Erik blev ledsen :( Nu är bara den religösa kvar.

Men stackars rara Erik. :( Jag som fick för mig att det blev något på gång med Michaela senast, men nähä. Sicket flängande det har utvecklats till, jag kan knappt hålla ordning på hur många som åkt hem längre?

Ser mkt lovande ut med Peter och Helene däremot, stor [gilla] på den! :love:
Håller med! Mikaela verkade passa honom jättebra och de var så söta förra avsnittet. Stackars Erik, han har ju bättrat sig med att öppna upp sig för tjejerna och sånt går ju inte på en kafferast :(

Men jag hoppas att Peter väljer Helene och inte A-K, hon är så gåpå-ig...

Vad är det med det här programmet i år? Alla hoppar ju av!!
Är det 5 st? Av 16
Jonathan 1
Sebastian 2?
Erik 2
Plus Sebastians nya som egentligen drog redan på slottet.

Tycker 4:a har misslyckats i år. Roligare och se när det är seriösa och vettiga bönder och sökande och riktiga känslor. Borde kunna gjorts bättre. Känns som varken bönder eller sökande har koll på vad de gett sig in på. Fel val av bönder?
Tror Peter är den enda som har chans att lyckas.

Jag tycker inte det är så förvånande att tjejerna åker hos Erik, med tanke på vad de sagt om honom tidigare. Även efter förra avsnittet är han fortfarande rätt "tråkig". Jag vet inte vad den sista tjejen heter, men skulle inte bli förvånad om hon i slutändan också hoppar eller liknande. Fast hon verkar onekligen passa honom bäst. Sedan, visst, han har öppnat sig mer, men han kanske skulle behöva lite mer tid innan han börjar dejta? Nu blir det ju lite som Matilda (?) säger att det inte går att veta hur framtiden ser ut.

Sebastian var ju bara... Jag gissade på att han träffat någon han fallit för under inspelningstiden, inte att han kärat ner sig vid ett första ögonkast. Mötet med Petra kändes lite väl för mig :p Väldigt tråkigt för Anna och Marie. Jag kan tycka att Sebastian borde träffat Petra tidigare, om han nu var så eld och lågor över henne, än hålla ut i det längsta och tillslut känna att, nej, ingen av de två jag har duger.

@Reville Det är väl ingenting jämfört med banansmoothiesen! :yuck:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 613
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama