Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jisses vad puttinuttit det blev, skämskudden kom definitivt fram under sebastians dejt.
Ååååh vad cheezy!! Verkligen skämskuddejisses vad puttinuttit det blev, skämskudden kom definitivt fram under sebastians dejt.
Eller några av tjejerna som han valde bort på Sundbyberg (sundbyborg? Det där slottet menar jag iaf...)!
Jag vill också veta!För den som inte orkar se programmet kan ni vara lite mer precisa?
Tycker jag också är tramsigt. En del av spelet.Alltså, nu tycker jag att de får ge sig ... Varför inte låta saker växa fram? Det är som om: "om jag inte blir jättekär efter ett par dagar, då åker jag hem".
Alltså, nu tycker jag att de får ge sig ... Varför inte låta saker växa fram? Det är som om: "om jag inte blir jättekär efter ett par dagar, då åker jag hem".
Nu missade jag lite, men åkte ALLA av Eriks tjejer hem?
En kvar, IdaNu missade jag lite, men åkte ALLA av Eriks tjejer hem?
Sebastian hade känslor för en tjej som han fick brev från men hon lämnade programmet innan speeddejterna. Han lämnade Anna och Marie hemma och åkte på picknick med Petra (tjejen) och ska prata med de andra två nästa avsnitt.För den som inte orkar se programmet kan ni vara lite mer precisa?
Håller med! Mikaela verkade passa honom jättebra och de var så söta förra avsnittet. Stackars Erik, han har ju bättrat sig med att öppna upp sig för tjejerna och sånt går ju inte på en kafferastMen stackars rara Erik. Jag som fick för mig att det blev något på gång med Michaela senast, men nähä. Sicket flängande det har utvecklats till, jag kan knappt hålla ordning på hur många som åkt hem längre?
Ser mkt lovande ut med Peter och Helene däremot, stor [gilla] på den!