Jo, ett år valde ju alla tjejer att lämna en kille. Han fick ju åka med en kompis på resan. Eller hur var det?
Ja, det stämmer. Minns honom som väldigt tafatt och blyg, så han hade ju verkligen behövt hjälp på traven att träffa någon. Och så blev det pannkaka av alltihop, stackaren.
Så här tycker jag so far:
Peter: Hoppas att han INTE väljer Anna-Lena utan istället den ljusa kortklippta som han var och handlade med i förra avsnittet, de verkar vara mycket mer på samma nivå. Anna-Lena känns som att hon kommer att sluka honom med hull och hår och köra över honom fullständigt. Och sen: hur charmigt är det att krama någon som är helt stel och häver ur sig nervösa skratt hela tiden? BACKA UNDAN, ville jag skrika åt henne bakom skämskudden.
Sebastian: Jag personligen hade dragit efter kalsongchocken och efter att ha sett honom stå och bokstavligt talat hinka i sig sin monstershake direkt ur kannan, och det verkar jag ju inte vara ensam om. Tror på den mörka med glasögon, hon verkar ju helnöjd med att få stå och torka av honom svetten när han lyfter stenar. Sen fattar jag inte hur någon tror att man ska kunna ha en relation med en person som dels är bonde (=jobbar jättemycket) och sedan lägger all sin lediga tid på att gymma. Blir man ihop med honom får man nog vara beredd på att sköta marktjänsten, för han lär väl aldrig ha tid att dra runt en dammsugare eller slänga in en vittvätt.
Jonathan: Ja, hahaha...ska tjejer ha personlighet nu också, det var ju något nytt. Nä, han känns inte speciellt seriös i mina ögon, väldigt omogen och ytlig även om han nu påstod att han tagit till sig ett och annat, men det känns bara som spel för gallerierna. Har ingen känsla för vem han kommer att välja i slutänden, man tippar på att det inte kommer att bli någon långvarig relation utan att de kommer att åka iväg på resan och sedan komma fram till att de "är mer som kompisar" efteråt.
Erik: Lille Erik...får såna moderskänslor för honom. Han verkar så hjälplös och har svårt att göra något av situationen. Synd, för han verkar både snäll och rolig, men som sagt...han tar inte för sig och verkar mest känna sig obekväm. Och det är ju gissningsvis inte lätt för tjejerna att ta initiativ när han mest ger intryck av att inte vara intresserad av någon, och ingen av tjejerna verkar vara den gåpåiga typen heller utan lite av blyga violer allihop. Tror det kommer att rinna ut i sanden med allihop, tyvärr.