Såg lite igår. Såg förrförra avsnittet att en Biggest Looser tjej var med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm. Sebastian närmar sig lite Jonatanstuk med bastubad/bikinispanande, samt pussande och kramande efter den långt gångna relationen med en speeddejt på fem minuter vardera. Lite illavarslande, även om prispussandet väl skulle föreställa ett skojigt inslag på något sätt.
Peter och Erik känns dock stabila i den icke-genomytliga sektorn, även efter detta avsnitt. Erik - ja Peter också för den delen - känns behagligt ödmjuk i sina kommentarer, väldigt långt ifrån självgod och verkar ha en skön och avslappnad syn på sig själv.
"Bonde söker fru" har alltid varit min höstfavorit som det är mysigt att kura ihop sig till i soffan. I år har det inte blivit så... igår satt jag och fräste i soffan och blev upprörd över hur Sebastian och Jonathan uttryckte/betedde sig. Det kanske är så att Tv4 försöker fräscha upp programmet och locka en yngre publik, men personligen gillar jag det inte. Hade mycket hellre följt Christer och alpacka-bonden (har tyvärr tappat namnet på henne).
Det är tur att Peter och Erik är med, de är inte ett dugg provocerande att titta på. Äta smörgåstårta känns lite lagom på en första gruppdejt
/gammal och förfärad 24-åring
Haha, jag skulle precis skriva ett inlägg om det!Är det bara jag som tycker Jonathan är sjukt lik Daniel Zetterman....??
Ja precis och det har alltid stört mig. Att dom försöker lura tittarna att det är hela sommaren och ständigt pratar om sommaren när det i själva verket är skitkort tid dom har på sig.Det ska ju föreställa hela sommaren
Han är dock jäkligt lik Bert Ljung!
Jonathan och Sebastian är ändå oförargliga i sina span tycker jag. De ligger hästlängder efter hur kommentarerna kan hagla i tjej/kärring-gänget om och till karlar är jag rädd.
Det reagerade jag också på, hon verkar lite allmänt... På. Påminner väldigt mycket både i sätt och utseende om en som var hos kamelbonden.Gillade dock inte kommentaren från hon den kortklippta mörkhåriga kvinnan hos Peter (dubbelnamn, Anna-Lena?) som pratade om att hon skulle "vinna Bonde"... Hallå, det är ingen tävling!
Ja för Peters skull får vi hoppas att hon bara uttryckte sig lite dumt. Men jag håller med dig, hon verkar lite för på..Det reagerade jag också på, hon verkar lite allmänt... På. Påminner väldigt mycket både i sätt och utseende om en som var hos kamelbonden.
Fast sen började fundera och undrar om hon inte att att hon ville vinna en bonde. Kanske typ som i att vinna hans hjärta?