Bellapops

Trådstartare
Vilka kommer?
Murray kommer det vet jag.
Och sarabacklund och jag kommer.
Men det måste väl vara fler Bukisar på väg upp till Norrland nästa helg?

Sv: Bollnäs!

Jag kommer! Jag ska rida debutant, min häst ska gå sin första fälttävlan! Det va typ 5-6år sedan jag starade fälttävlan sist, vi satsar på att överleva! Det kommer 4 till från vår klubb, å vi åker neråt till Bollnäs!

Vi skulle komma, men jag tar studenten på fredag uppe i åre + att syrran ska till flyinge på måndagen.. så de blev inte så:( Annars skulle hon gjort sin första start med Natte. men de får bli en annan gång:( fast vi ska nog åka dit å kolla iaf:)
Lycka till, till alla som ska dit!:)

Ja, det är det. Köpte/bytte henne för snart 2 år sedan. Tycker väldigt mycket om henne, men det är som det alltid är med ny häst/ny ryttare, det tar lite tid att vänja sig vid varandra och jag har inte bråttom. Vill bara ha kul med en häst jag trivs med och just nu så har vi kul....Törs inte rida fort ännu bara - tar upp lite för mycket innan hindren...."tantvarning":rofl:

Funderar på att snart starta **-igt om det känns som det gör nu!

Pernilla W och jag har kontakt ofta och hon ger mig många goda råd utmed vägen! Jag är mycket tacksam!

Skönt att du startade en tråd om Bollnäs! :D

Jag och Kurreduttan har haft en mkt lugn helg så vi är riktigt taggade till nästa helg. :D

Vilka kommer?
Murray kommer det vet jag.
Och sarabacklund och jag kommer.
Men det måste väl vara fler Bukisar på väg upp till Norrland nästa helg?

Vi kommer naturligtvis :bump: Gamlingen skall göra come-back i * efter 8 års semester och lilla Betti :love: skall försöka upprepa förra veckans vinst så nog är vi taggade alltid... den här gången är vi utvilade... bara 10 mils resa:bow:

är det någon som vet hur banan ser ut? biller är kul såklart.

har tyvärr bara gamla bilder från bollnäs där de flesta av hindren är omgjorda.
men banan är ganska flack ,fast man lurar sej lite på den för den kräver mer än man tror.
Finns några BRS.are här som ahr kort från träningar på den banan.

bettibets..vem är du ?

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: tara
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 750
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar