Sv: Bollnäs 20-22/7
Jag håller absolut med dig att det är oerhört viktigt i ett sådant skede att RÄTT information kommer fram, jag vet inte men det är alltid ett sådant hysch-hyschande i vår sport om allt vilket framkallar en massa onödiga och falska rykten, jag vet inte vad det beror på? I andra sporter kommer rätt info fram direkt, tänker inte minst på Formul 1 kraschen härom dagen nåja visserligen en mkt större sport där media finns på plats men iallafall...
Jag är oerhört ledsen och kan inte göra annat än beklaga sorgen
Det är absolut viktigt att alla på tävlingsplatsen informeras om VAD som hänt och får rätt information! Vi är fruktansvärt ledsna, och man vet inte hur man ska orka gå vidare - men det skulle inte underlätta om falska rykten om vad som hänt skulle börja spridas.
Hästen står oskadd hemma i sitt stall. Minst av alla lider våran älskade tjej. Hon fick göra det hon älskade mest i livet in i sista sekund, och fyf*n vilken fantastisk ritt och insats hon gjorde!
Jag håller absolut med dig att det är oerhört viktigt i ett sådant skede att RÄTT information kommer fram, jag vet inte men det är alltid ett sådant hysch-hyschande i vår sport om allt vilket framkallar en massa onödiga och falska rykten, jag vet inte vad det beror på? I andra sporter kommer rätt info fram direkt, tänker inte minst på Formul 1 kraschen härom dagen nåja visserligen en mkt större sport där media finns på plats men iallafall...
Jag är oerhört ledsen och kan inte göra annat än beklaga sorgen