Bollnäs 20-22/7

Sv: Bollnäs 20-22/7

de är väldigt tråkigt om de inte kommer nå startande till **-iga nu när förbundet bett om den klassen.

De måste ju finnas ryttare som satsar på EM som bör rida alla **-iga som finns ?

Ja, efter katastrof banhoppningen i Trossnäs bestämde sig dotter (klokt nog ;) ) för att vänta, behöver känna hästen bättre innan. Men My tänker rida som det ser ut nu :d

de är väldigt tråkigt om de inte kommer nå startande till **-iga nu när förbundet bett om den klassen.

De måste ju finnas ryttare som satsar på EM som bör rida alla **-iga som finns ?

Juniorerna ja egentligen för att möta EM men det är för tätt inpå deras EM egentligen...

För YR: Du behöver CIC2* som träning. + att du måste ha en CCI2* för att få vara med.
Så CNC2* är mer för "kommande".

Fast lagledaren för YR rekommenderar att YR ska rida Bollnäs men många väljer CIC2* i Schenefeld i stället. (ök med lagledaren såklart)

Tyvärr kan jag inte komma till Bollnäs, hästen är inte "pigg i halsen" efter foderstrupsförstoppning för två veckor sedan :cry:

Tycker väldigt mycket om Bollnäs bana och hade spetsat på att få en fin debut i **-igt!

Hoppas verkligen att ryttarna söderifrån åker vägen upp till Norrland och rider den **-iga klassen. Vore väldigt positivt om det kan bli lite större tävlingar norrut, kul för alla oss i mellan och norra Sverige! Sen får man väl jaga Vägverket så de "lappar" vägarna lite bättre än tidigare,inte ens boggiekärran gjorde resvägen trevligare!:bump::bump::bump:

Önskar alla trevlig helg i Bollnäs!:D

Hoppas verkligen att ryttarna söderifrån åker vägen upp till Norrland och rider den **-iga klassen. Vore väldigt positivt om det kan bli lite större tävlingar norrut, kul för alla oss i mellan och norra Sverige!

Hrm man får sej en tankeställare över vårt land. Vi har 82 mil till Bollnäs och 45 mil till Schenefeld vid Hamburg. Ok att bro/färja kostar men ändå...

Håller tummarna att ni får en bra plats lite längre norrut. :idea:

kl.
såg att startlistorna kommit upp nu..
vilka av er är de nu som startar...

Såg några stycken som ja kände igen.
Ska bli så kul o se . Hoppas att de blir fint väder nu så jag kan knäppa kort igen.

Alla får hoppas på ett super väder. Framridningen till hoppningen vart ju inte optimal i Trossnäs 3dje dagen. Så de e bara hoppas på sol och inge mer regn nu.

själv ska jag o ett par kompisar dit o heja på alla som rider:)

Vi kommer med lilla Betti också, tur att vi lärt henne stå i spilta :p för stallplatserna är visst en bristvara annars. Kolla in på Bollnäs sidan alla Bukare som efterlyst 1.00m klass för vi har lyckats tjata :idea: till oss en sån nu :bow::bow::bow:

*kl*

När ni kommer till bollnäs får ni inte missa milkshake ståndet vid ena vattenhindret, där kommer jag stå och dela ut milkshake till töstiga människor :D

*kl*

När ni kommer till bollnäs får ni inte missa milkshake ståndet vid ena vattenhindret, där kommer jag stå och dela ut milkshake till töstiga människor :D

Nää hää... :cry: detta är inte rättvist!!! Bara för att jag skall skicka upp dotter ensam med X:et och åka söderöver själv så bjuder ni på milkshake

Syrran och Natte kommer stryka sig:crazy:
Natte har inflamation på båda ögonen pga alla j*vla knott å skit!
+ att han känns lite matt och så. Så hon beslöt att stryka sig.
Han är ju bara nybörjare på banan än så vill inte ge han dåligt självförtroende genom att va med fast han inte känns 100..
Känns jätte tråkigt men hellre en glad häst:)

sara: kanske kommer å dricke milkshake ändå;)

nej vad tråkigt :(
Men förstår henne att hon stryker. bättre att han får bli helt fräsch o komma igen sen.
Kanske syns på nån träning senasre i sommar istället :D

Nej tyvärr det kommer inte bli nått mer tävlande för mig innan unghästen vuxit upp. Kurreduttan lever förhoppningsvis sommaren ut.. :(

Jag kan skicka ett PM istället förresten ..

Men va tusan vilken dålig planering, inte kan du missa milkshaken! :angel:

Jag ska kasta åt dottern din en milkshake i farten så hon är på topp inför målgången ;)

Men va tusan vilken dålig planering, inte kan du missa milkshaken! :angel:

Jag ska kasta åt dottern din en milkshake i farten så hon är på topp inför målgången ;)

På ponnybäbisen blir det nog inga problem att hinna kasta för den har blivit omriden båda gångerna hittils :devil:
men Betti hinner du inte se innan hon passerat :rofl::rofl::rofl:

Delvis knapplån!

Jag måste också stryka mig!!!
Vi har en sjuk unghäst i vårt stall så vi är isolerade i minst tio dagar.
BLÄÄÄÄ!

Så trist, när det väl är tävling i närheten.
Hoppas Natte repar på sig snart.

Jag får åka och snylta milkshake och glassa i gräset istället.
Fast fasen va surt det känns.

Liknande trådar

Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 251
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar