@Lillelorden barnet! Ska barnet ha en chans till nobelpris ökar chanserna otroligt av att vara ensambarn.
Finns det ett nobelpris i hårgeléystning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Lillelorden barnet! Ska barnet ha en chans till nobelpris ökar chanserna otroligt av att vara ensambarn.
Det är givetvis fredspriset hon är ute efter. För vem kan bli arg på nån med snygga ben?Finns det ett nobelpris i hårgeléystning?
Du tror inte att det är litteraturpriset då med tanke på att @Hyacinth tar ansvar för barnets språkliga utveckling genom sitt kapten haddockska svärande?Det är givetvis fredspriset hon är ute efter. För vem kan bli arg på nån med snygga ben?
Betyder det att jag måste börja göra en massa majonäs nu? Så att jag får en massa äggvita över?Säker på att du inte blandar ihop nagellack med äggvita? Även om det säkert funkar lika bra.
app app, nu börjar du bli girig!Kan man inte få flera? Multitalang som jag är.
Nämen vad säger du?!app app, nu börjar du bli girig!
Då får du kanske dra ner strumpbyxorna i stället?
Bökigt det där med att vara i Oslo och Fjollträsk samtidigt bara?Det blir ju onekligen enklare att få ihop ceremonin om de kan ha alla prisutdelningar samtidigt!
Karlstad?Lösningen borde då rimligtvis vara att dra en linje mellan Stockholm och Oslo och sen förlägga ceremonin i mitten!
Typ någonstans mellan Frövi/Gyttorp/Nykroppa/Brattfors
Bökigt det där med att vara i Oslo och Fjollträsk samtidigt bara?
Karlstad?
@Hyacinth och Strumpbyxan?Äh, man skickar bara sitt andra nick till det ena stället.