Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Hedinn Ja vad säger jag
Jag menade dra ner PÅ dem, inte bara dra ner dem. Fast vid närmare eftertanke, så är det kanske det hen måste göra för att kamma hem fler pris?
Eh, menar du att du INTE gör det..? Låter ytterst ofräscht, tycker jag. Vi kvinnor måste ju hålla oss snygga och välkammade.Brukar du kamma dig mellan benen?
Eh, menar du att du INTE gör det..? Låter ytterst ofräscht, tycker jag. Vi kvinnor måste ju hålla oss snygga och välkammade.
Håller med. För extra fräsch känsla rekommenderar jag en permanent emellanåt, det får en verkligen att känna sig snygg!
Det var förr. Nu är trimmat äckligt, ju mer likt Chewbacca desto bättre!Men allvarligt! Man trimmar väl ändå?! Då funkar det ju inte med kam sen!
Jag tycker det är fint med små tofsar av håret och rosetter. Gärna i samma färg som nagellacket.Håller med. För extra fräsch känsla rekommenderar jag en permanent emellanåt, det får en verkligen att känna sig snygg!
Till natten, självklart, så håret slits så lite som möjligt.Åh, herregud säg inte att ni flätar också?!
Det var förr. Nu är trimmat äckligt, ju mer likt Chewbacca desto bättre!
Ja. Men det är viktigt att färgmatcha. Som redan nämnts ska ju benhåret matcha färgen på strumpbyxorna, detsamma gäller könshåret och färgen på trosorna.Vadå menar du att jag inte följer modet nu helt plötsligt?!
Åh, det har jag inte testat, får bli till nästa festliga tillställning.Jag tycker det är fint med små tofsar av håret och rosetter. Gärna i samma färg som nagellacket.
Jag tycker det är fint med små tofsar av håret och rosetter. Gärna i samma färg som nagellacket.
Ja. Men det är viktigt att färgmatcha. Som redan nämnts ska ju benhåret matcha färgen på strumpbyxorna, detsamma gäller könshåret och färgen på trosorna.
Menar du att det finns folk som inte färgmatchar fittrosetterna med nagellacket?
Hånar du mig nu?!Menar du att det finns folk som inte färgmatchar fittrosetterna med nagellacket?
2 veckor, minst - men om du smetar på lite äggvita varje dag så kanske det går snabbare!Åh, nej! Vad dum jag känner mig nu! Hur lång tid tror nu det tar innan jag har så att det går att fläta igen och så?
Om du sköter om det ordentligt och äter mycket B-vitamin så borde det växa till sig friskt och snyggt ganska snabbt.Åh, nej! Vad dum jag känner mig nu! Hur lång tid tror nu det tar innan jag har så att det går att fläta igen och så?