Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2 veckor, minst - men om du smetar på lite äggvita varje dag så kanske det går snabbare!
Så länge det matchar nagellacket!Själv funderar jag på om det inte vore coolt med syntetdreads i olika färger ? Jag är ju ändå synthare..
Vad tror ni?
Det är vad jag lever för bejb!Hånar du mig nu?!
Det är alltså det viktigaste? Men då ska jag absolut lägga en beställning på det.Så länge det matchar nagellacket!
Börjar inte det bli lite ute? Nu ska det ju vara sombre.Jag vill utfärda en varning för slingor - jag fick brännskador
En snygg ombre, däremot
Jag vill utfärda en varning för slingor - jag fick brännskador
En snygg ombre, däremot
Tacka TSTack, hörni, ni anar inte vad den här tråden gjorde för mig på denna i övrigt obra dag!
Själv funderar jag på om det inte vore coolt med syntetdreads i olika färger ? Jag är ju ändå synthare..
Vad tror ni?
Jag tycker det är fint med små tofsar av håret och rosetter. Gärna i samma färg som nagellacket.
Ahw, gulle!Det är vad jag lever för bejb!
Hombre, som nån på U skrev (det var inte @niphredil)Börjar inte det bli lite ute? Nu ska det ju vara sombre.
Glöm inte raggningsrepliken!Det är alltså det viktigaste? Men då ska jag absolut lägga en beställning på det.
Tänk vad jag kommer få ligga nu när jag går ut på krogen
Honna eller hanna, om jag får be. Var inte så jävla könlös.Men henna då?
Nej, jag vet, Niffe skulle aldrig göra något sånt.Hombre, som nån på U skrev (det var inte @niphredil)
Aha, det är så man gör för att hänga med: läser på u för att se vad som är inne?Hombre, som nån på U skrev (det var inte @niphredil)