Döh! Tråden handlar faktiskt om strumpbyxor. Håll dig till ämnet.Riksdag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Döh! Tråden handlar faktiskt om strumpbyxor. Håll dig till ämnet.Riksdag?
App app, henshatare! Män finns givetvis inte, alla är könlösa.Nej, det är bara manshatare som tror på våldtäktsmän och kvinnomisshandlare.
Förlåt!Döh! Tråden handlar faktiskt om strumpbyxor. Håll dig till ämnet.
När jag skulle gilla det inlägget fick jag frågan: Är du säker på att du vill gilla detta inlägg?
Det är en spärr Gunnar lagt in på ditt namn, så att man ska få chansen att tänka ett varv till.
Vad tycker dina hens om det?Förlåt!
Jag gör mina egna strumpbyxor av äggvita och fjädrar. Tycker om den lite festliga karnevalslooken som blir.
Vill jag ha svarta förstärker jag med tjära. Då blir de dessutom hållbara!
Det är DÄRFÖR hon ligger högst upp på gilla-listan! Det är en komplott!Dig får man gilla förbehållslöst. Jag undrar varför.
Menshatare!App app, henshatare! Män finns givetvis inte, alla är könlösa.
Det är DÄRFÖR hon ligger högst upp på gilla-listan! Det är en komplott!
Hensbollar. Tänker mensbollar.
Försökt tillverka egna strumpbyxor av käckt färgat papper och tapetklister. Sen tänkte jag- varför? Jag har ju tämligen ludna ben! Om jag odlar ordentligt och sedan smeker hårgelé över sötnosarna, borde jag få ett hållbart, ekologiskt och veganskt alternativ. Dessutom närodlat utan inblandning av barnarbete.
Ja... Jag kan ha hjälpt till lite också. Kanske.Jag tror hen gillar sig själv. I och för sig fint det också.
Man får väl fixa egen, har du inte sett Den där Mary?Vet du varifrån din hårgelé kommer? Jag tror det är bättre med äggvita!
Den stora hensen jag bor med tycker att det kittlas!Vad tycker dina hens om det?
Hensbollar. Tänker mensbollar.
Försökt tillverka egna strumpbyxor av käckt färgat papper och tapetklister. Sen tänkte jag- varför? Jag har ju tämligen ludna ben! Om jag odlar ordentligt och sedan smeker hårgelé över sötnosarna, borde jag få ett hållbart, ekologiskt och veganskt alternativ. Dessutom närodlat utan inblandning av barnarbete.