Både vegan och abortmotståndare, förstår jag.Jag är vegan så fråga inte mig vad man gör med halva hönsfoster!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Både vegan och abortmotståndare, förstår jag.Jag är vegan så fråga inte mig vad man gör med halva hönsfoster!
Nej, det har du givetvis inte! Hur ska du då kunna ta ansvar för andras handlingar?Full har jag all rätt att vara! Det kallas... yttrandefrihet? Klumpigheten försöker jag att dra ner på. Går inte bra.
Skyll dig själv din fosterätare.
Jag är i all fall motståndare mot foster på dunk. Miljövänliga lerkrukor ska det vara!Både vegan och abortmotståndare, förstår jag.
Mer som en urna; en värdig begravning.Jag är i all fall motståndare mot foster på dunk. Miljövänliga lerkrukor ska det vara!
Jag är i all fall motståndare mot foster på dunk. Miljövänliga lerkrukor ska det vara!
Jag vet. När jag dyker upp då vet man att snart regnar det könsord och annat ostädat!Åh herregud, är nu du här också? Då var den här dagen förstörd.
Har du tänkt på hur det påverkar miljön att skapa en lerkruka till varje foster? Alla ugnar som ska hållas igång och allt vad det är... Mycket snällare mot miljön att ha dem i storpack!Jag är i all fall motståndare mot foster på dunk. Miljövänliga lerkrukor ska det vara!
Du tänker på de stackars våldtäktsmännen? Ingen har någonsin försökt våldta mig så jag är skeptisk till att de existerar. Tror att de bara är en skröna faktiskt.Nej, det har du givetvis inte! Hur ska du då kunna ta ansvar för andras handlingar?
Herregud, är du gravid? Grattis!J
Jag vet. När jag dyker upp då vet man att snart regnar det könsord och annat ostädat!
Otyg till småbarn, etc.
Har det samma effekt? Man kanske skulle testa på ett hål först, för säkerhets skull.
Dagis?Har du tänkt på hur det påverkar miljön att skapa en lerkruka till varje foster? Alla ugnar som ska hållas igång och allt vad det är... Mycket snällare mot miljön att ha dem i storpack!
Dagis?
Kycklingbläckfisk? Åtta armar och en hönshjärna?Jag är en fosterkannibal - hen, du vet
Exakt. Nej, du har nog rätt. Jag har träffat väldigt många män i mitt liv och INGEN har utgett sig för att vara våldtäktsman!Du tänker på de stackars våldtäktsmännen? Ingen har någonsin försökt våldta mig så jag är skeptisk till att de existerar. Tror att de bara är en skröna faktiskt.
Fosterskola?Det heter förskola!
Åh fan! Förlåt! Jag är kvar i lerkruke-århundradet.Det heter förskola!
Det heter förskola!
Kycklingbläckfisk? Åtta armar och en hönshjärna?
Riksdag?Eh. Vi pratar ju om höns. Det heter henshus!
Nej, det är bara manshatare som tror på våldtäktsmän och kvinnomisshandlare.Exakt. Nej, du har nog rätt. Jag har träffat väldigt många män i mitt liv och INGEN har utgett sig för att vara våldtäktsman!