Ja, alltså, nog för att jag är liten men lite svårt vore det nog att få ner benen i en nagellacksburk, tror jag.
En hink lacknafta då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, alltså, nog för att jag är liten men lite svårt vore det nog att få ner benen i en nagellacksburk, tror jag.
Åh herregud, är nu du här också? Då var den här dagen förstörd.En hink lacknafta då?
Har det samma effekt? Man kanske skulle testa på ett hål först, för säkerhets skull.En hink lacknafta då?
När jag skulle gilla det inlägget fick jag frågan: Är du säker på att du vill gilla detta inlägg?
Det är en spärr Gunnar lagt in på ditt namn, så att man ska få chansen att tänka ett varv till.
Praktiskt! Jag köpte en ekonomiförpackning nagellack för ett tag sedan som jag har lite svårt att göra av med.Absolut! Du kan med fördel doppa benen i nagellack när du har tagit på dig strumpbyxorna.
Ja, de där femlitersdunkarna är skitjobbiga!Praktiskt! Jag köpte en ekonomiförpackning nagellack för ett tag sedan som jag har lite svårt att göra av med.
Men prisvärda!Ja, de där femlitersdunkarna är skitjobbiga!
Men prisvärda!
Säker på att du inte blandar ihop nagellack med äggvita? Även om det säkert funkar lika bra.Ja, de där femlitersdunkarna är skitjobbiga!
Bara att skänka allt överflödigt till Hyacinth, så hon kan sitta och doppa alla sina strumpor i det.Ja, de där femlitersdunkarna är skitjobbiga!
Säker på att du inte blandar ihop nagellack med äggvita? Även om det säkert funkar lika bra.
Och så nu detta med strumpbyxorna! Tänk så praktiskt att bara doppa benen i rätt dunk, beroende på dagens strumpbyxfärg!Verkligen! Varje dag med ett prisvärt nagellack är en bra dag.
Äggvita? Det brukar jag ha i håret och i underlivet. Men du säger att det går bra på naglarna också?
Jag är vegan så fråga inte mig vad man gör med halva hönsfoster!Äggvita? Det brukar jag ha i håret och i underlivet. Men du säger att det går bra på naglarna också?
Var inte full och klumpig då! Idiot.F ö undrar jag också hur ni lyckas göra hål i tå och häl på strumpbyxor? Mina dör av att jag gör hål mitt på låren när jag ska dra upp dem och är full och klumpig.
Jag är vegan så fråga inte mig vad man gör med halva hönsfoster!
Full har jag all rätt att vara! Det kallas... yttrandefrihet? Klumpigheten försöker jag att dra ner på. Går inte bra.Var inte full och klumpig då! Idiot.
Samma här. Eller när jag är nykter och har en lite vass nagel eller bara allmänt bråttom.F ö undrar jag också hur ni lyckas göra hål i tå och häl på strumpbyxor? Mina dör av att jag gör hål mitt på låren när jag ska dra upp dem och är full och klumpig.
Skyll dig själv din fosterätare.Tack. Vad glad jag är att jag åt en omelett för en halvtimme sen