I brist på nagellack funkar även shellack/kvistlack.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! Du kan med fördel doppa benen i nagellack när du har tagit på dig strumpbyxorna. Låt det torka några minuter bara innan du tar på dig andra kläder och skor.
Ja, alltså, nog för att jag är liten men lite svårt vore det nog att få ner benen i en nagellacksburk, tror jag.I brist på nagellack funkar även shellack/kvistlack.
FöllåtNu avslöjade du ju precis hens hemliga nick! Skäms på dig! Hur ska hen nu kunna starta anonyma trådar med rubriker som "min henvän använder mina strumpbyxor, ska jag dumpa?" och "min chef förstår inte varför jag måste gå ifrån jobbet för att prova strumpbyxor"
Ja, alltså, nog för att jag är liten men lite svårt vore det nog att få ner benen i en nagellacksburk, tror jag.
Hon kanske har en tjillevippen-spik?Det var min tanke också. Nog för att philodegen brukar beskriva sig som petit men SÅ petit?
Just det ja, Astrid Lindgren. Kära lilla krumelur, jag vill aldrig bliva tjillevippenHon kanske har en tjillevippen-spik?
Jag har alltid velat ha en tjillevippen-spik. Så att jag kan bli stor. Eller... Vänta nu...Just det ja, Astrid Lindgren. Kära lilla krumelur, jag vill aldrig bliva tjillevippen
Hon kanske har en tjillevippen-spik?
Jag hade. Hade. Men sedan hittade jag den inte när jag ville bli stor igen!
...och nu har jag hål på stortån. Svär som kapten Haddock.
Noterar att fyraåringen ätit vitlök en masse på förskolan. Skönt att de tar ansvar för hennes kulinariska utveckling.
Noooo the horror! Jag hjälper dig att leta, för jag vill också bli stor!Jag hade. Hade. Men sedan hittade jag den inte när jag ville bli stor igen!
...och nu har jag hål på stortån. Svär som kapten Haddock.
Noterar att fyraåringen ätit vitlök en masse på förskolan. Skönt att de tar ansvar för hennes kulinariska utveckling.
Perfekt! Vem behöver en hobby, liksom?...mitt norra öga skådar en låda på K-Rauta innehållandes spikar.
Jag rekommenderar en utflykt, och sedan är det bara att prova sig fram, spik för spik.
Tjillevippen... Tjillevippen... Tjillevippen...
Förskolan tar ansvar för hennes kulinariska utveckling och du har hand om den språkliga?
Fint. Sveriges yngsta mästerkock, cycle 2?
Får ju ångest av de små sushirullande liven, så nu storsatsar vi.
Cleo är cool som få!