Åh, tack för tipset. Klämmer in det mellan Ave Mariorna och Agnus Deiarna.Avslappningsövningar ja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, tack för tipset. Klämmer in det mellan Ave Mariorna och Agnus Deiarna.Avslappningsövningar ja?
Men Mammas, du rosenknopp på livets stjälk,
självfallet älskar jag dig över allt annat(utom lösgodis med palmolja i)!
Hur många gånger ska jag behöva säga det, är du inte man, är du inte kränkt!!Jag känner mig kränkt
Åh, tack för tipset. Klämmer in det mellan Ave Mariorna och Agnus Deiarna.
Hur många gånger ska jag behöva säga det, är du inte man, är du inte kränkt!!
Tror det skrivs med mycket, mycket små gemener. Men det går ju att ändra på. Hädanefter är det nog det. ONNAKejrå. Det var inte det jag menade. Jag menade att onna. Eller förresten kanske det är ett av versalorden? ONNA! Görs med fördel med händerna under täcket.
*tips från coachen*
Vem har sagt att jag inte är man?
Du spelar väl munk-musik i bakgrunden och bränner rökelser? Annars är set inte konstigt att du inte somnar! Utan munkar inget nattro som jag brukar säga!Åh, tack för tipset. Klämmer in det mellan Ave Mariorna och Agnus Deiarna.
Din mamma!
(Och tråden nådde ännu ett lågvattenmärke!)
Tycker du är lite diskret.Tror det skrivs med mycket, mycket små gemener. Men det går ju att ändra på. Hädanefter är det nog det. ONNA
Nej, den har jag missat!Tycker du är lite diskret.
ONNA!!
PS: Läste ni tråden där någon utsåg onna till det fulaste ordet de sett på buke?
Du spelar väl munk-musik i bakgrunden och bränner rökelser? Annars är set inte konstigt att du inte somnar! Utan munkar inget nattro som jag brukar säga!
Nej, den har jag missat!
Var det inte i någon gammal OT-tråd vi kom fram till att du var min pappa och Gunnar var min mamma?
Jag undrar varför vi sett så lite av ts i trädet?
Eftersom jag och Gunnar bara träffats genom internet, betyder det att du är en bot då?
Hon består garanterat enbart av ettor och nollor i alla fall...
Precis!