Hedinn
Moderator
Åh, Arkiv-X! Speciellt Mulder.Och återigen är vi tillbaka vid Matrix... *hummar arkiv X-theme*
@mandalaki jag tänker alltid på dig när jag skriver något svengelskt. Och varje gång jag läser cravings.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, Arkiv-X! Speciellt Mulder.Och återigen är vi tillbaka vid Matrix... *hummar arkiv X-theme*
@mandalaki jag tänker alltid på dig när jag skriver något svengelskt. Och varje gång jag läser cravings.
Eftersom jag och Gunnar bara träffats genom internet, betyder det att du är en bot då?
Åh, Arkiv-X! Speciellt Mulder.
Gör som Mammas, skriv en egen.Tänk om jag hetat Anna också, då hade jag haft en egen låt!
Ja, jag gillar kön.Typiskt könsstereotypt av dig!
Precis!
Fast det går lika bra med riktiga munkar om en är kannibal!
Byt namn. Eller låtsas som att de bytt namnet i låten för att göra dig anonym!Tänk om jag hetat Anna också, då hade jag haft en egen låt!
Jag kan inte hjälpa att andra väljer att skriva låtar om mig ideligen. Min charmanta personlighet helt enkelt.Gör som Mammas, skriv en egen.
Vadå andra? Jag trodde du skrivit alla själv?! Möjligtvis med lite hjälp från Andreas Carlsson.Jag kan inte hjälpa att andra väljer att skriva låtar om mig ideligen. Min charmanta personlighet helt enkelt.
Byt namn. Eller låtsas som att de bytt namnet i låten för att göra dig anonym!
Hahahahaha på en segway med den musiken, jag hade dött!Smart! Men vilken fruktansvärd theme-song jag har. Min dröm är att glida runt på en segway, klädd som Darth Vader och spela denna ur mystiska högtalare som inte finns, men alla hör:
Klart det går. Segway och Darth Vader-kostym är ju bara att införskaffa, samt en liten bärbar högtalare att koppla in till mobilen, fixat!
Klart det går. Segway och Darth Vader-kostym är ju bara att införskaffa, samt en liten bärbar högtalare att koppla in till mobilen, fixat!
Jaaaaaa! Tror du man kan sätta det på CV:t som ett förtroendeuppdrag?@Lillelorden Åh, vad du är rar. Jag är min egen idol också. Men om du är rar kan du få vara ordförande i min fan club? Med tanke på alla notiser i den här tråden verkar ni ju vara ett gäng?!
Jag vet nog vad du vill göra med munkarna i sängen, antikristus! Omvänd inte mina tjänare med dina förföriska köttiska lustar, kättare!
Snuskigt!Ja, jag gillar kön.