bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jojagharmärktdetochdetdärmedattanvändastorbokstavverkarocksåvaraettproblemfördigdinfittoffs.

dugörfeliddidetskaintevarastorbokstavochpunkt

fastegentligengörvifelbådatvådetskaintevarasåhärsammanhängandeochliksomtypsvarpådetmansvarade
merlösryckturdetblåliksom

Men @Koltrast sover inte du?

Jag som undrade varför du inte besvarade min kärleksförklaring med en lika inlevelsefull tillbaka, skyllde det på att du sov men nu måste det vara för att du INTE ÄLSKAR MIG??????

@Lillelorden Åh, vad du är rar. Jag är min egen idol också. Men om du är rar kan du få vara ordförande i min fan club? Med tanke på alla notiser i den här tråden verkar ni ju vara ett gäng?! :devil: :D

dugörfeliddidetskaintevarastorbokstavochpunkt

fastegentligengörvifelbådatvådetskaintevarasåhärsammanhängandeochliksomtypsvarpådetmansvarade
merlösryckturdetblåliksom
Detroligasteärattjagläserdinatextermedenväldigtmonotonrobotröstbaraförattdetsaknarskiljeteckenochmellanslagvilketärganskaunderhållandenärjagtänkerpådet.

Jajagtänkerfortsättamedstorbokstavochpunktförliteprinciperharjagkvar!

Detroligasteärattjagläserdinatextermedenväldigtmonotonrobotröstbaraförattdetsaknarskiljeteckenochmellanslagvilketärganskaunderhållandenärjagtänkerpådet.

Jajagtänkerfortsättamedstorbokstavochpunktförliteprinciperharjagkvar!
Nonäror vovi änondodå hålolloleror popå kokanon vovi joju utotfofrorsoskoka rorövovarorsospoproråkoketot ocockoksoså!

Nejdå, det var en fråga såg du väl? Dessutom är det nästan så jag själv glömt bort hur man gör nu, tror jag.

Learn from the best:

223623_1890090967693_2955686_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 155
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
251
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama