Anade det... Suck. Du borde gå en särskrivningskurs.
jaghatarattskrivaisär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Anade det... Suck. Du borde gå en särskrivningskurs.
Är det bara jag som irriterar mig på att trädrubriken saknar versal i början och är hopskriven? Är det du som bestämt det, Mammas?
Jojagharmärktdetochdetdärmedattanvändastorbokstavverkarocksåvaraettproblemfördigdinfittoffs.jaghatarattskrivaisär
Ja, exakt. Vad annars?
Meeh... Min pandas fel!Och jag undrade i säkert en kvart vad trädrubrik var för något
TS kanske inte kan klättra i träd?Jag undrar varför vi sett så lite av ts i trädet?
Jojagharmärktdetochdetdärmedattanvändastorbokstavverkarocksåvaraettproblemfördigdinfittoffs.
Men Mammas, du rosenknopp på livets stjälk,Men @Koltrast sover inte du?
Jag som undrade varför du inte besvarade min kärleksförklaring med en lika inlevelsefull tillbaka, skyllde det på att du sov men nu måste det vara för att du INTE ÄLSKAR MIG??????
Detroligasteärattjagläserdinatextermedenväldigtmonotonrobotröstbaraförattdetsaknarskiljeteckenochmellanslagvilketärganskaunderhållandenärjagtänkerpådet.dugörfeliddidetskaintevarastorbokstavochpunkt
fastegentligengörvifelbådatvådetskaintevarasåhärsammanhängandeochliksomtypsvarpådetmansvarade
merlösryckturdetblåliksom
Nu tycker jag att du nedvärderar TS.TS kanske inte kan klättra i träd?
Nejdå, det var en fråga såg du väl? Dessutom är det nästan så jag själv glömt bort hur man gör nu, tror jag.Nu tycker jag att du nedvärderar TS.
Nonäror vovi änondodå hålolloleror popå kokanon vovi joju utotfofrorsoskoka rorövovarorsospoproråkoketot ocockoksoså!Detroligasteärattjagläserdinatextermedenväldigtmonotonrobotröstbaraförattdetsaknarskiljeteckenochmellanslagvilketärganskaunderhållandenärjagtänkerpådet.
Jajagtänkerfortsättamedstorbokstavochpunktförliteprinciperharjagkvar!
Herregud vad du är barnslig.Nonäror vovi änondodå hålolloleror popå kokanon vovi joju utotfofrorsoskoka rorövovarorsospoproråkoketot ocockoksoså!
Nejdå, det var en fråga såg du väl? Dessutom är det nästan så jag själv glömt bort hur man gör nu, tror jag.
Jag känner mig kränktHerregud vad du är barnslig.