bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Killaloe Självklart nagellacksdoppade strumpbyxor. Det finns inte så många BARN på länsstyrelsen, så jag tänkte inte på dem. :(

Det gick bra. Men en del människor i offentlig förvaltning är väldigt offentlig förvaltningsaktiga, och då drar saker och ting ut väldigt på tiden.

@Killaloe Självklart nagellacksdoppade strumpbyxor. Det finns inte så många BARN på länsstyrelsen, så jag tänkte inte på dem. :(

Det gick bra. Men en del människor i offentlig förvaltning är väldigt offentlig förvaltningsaktiga, och då drar saker och ting ut väldigt på tiden.

Det borde med andra ord bara fler BARN på länsstyrelsen. Det skulle garanterat innebära kortare möten/redogörelser och betydligt intressantare kopplingar till andra ämnen.

Föreslå det nästa gång och om de är negativa till iden så skrik att de borde tänka mer på BARNEN för BARNEN är vår FRAMTID!

Men bra jobbat med strumpbyxorna! Det hedrar dig att du är en bra representant för stymbyxegemenskapen! :bow:

Du befläckar mitt oskuldsfulla sinne! Nu får jag skynda mig på att byta om till kyskhetsbälte, be aftonbön och lägga händerna på täcket.

Penis Penis Penis Penis Penis Penis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis Penis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis Penis.

Penis.

Penis Penis Penis Penis Penis Penis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis Penis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis Penis.

Penis.

Pinne, stock, myspinne, kvist, snopp, balk, köttstam

Är det bara jag som irriterar mig på att trädrubriken saknar versal i början och är hopskriven? Är det du som bestämt det, Mammas?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 155
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
251
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama