BARNET? Sällan Stellan!
/Hon som gick upp halv fem
Är du jag?
Btw, Jag tror @mandalaki pratar klickspråk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BARNET? Sällan Stellan!
/Hon som gick upp halv fem
Du befläckar mitt oskuldsfulla sinne! Nu får jag skynda mig på att byta om till kyskhetsbälte, be aftonbön och lägga händerna på täcket.Glöm inte att tänka på strumpbyxor också. Och Penis.
Nej, nej, det bor studentjävlar överallt här. Vilken dag som funkar.Jag har hört att morseknackningar från grannarna kommer bäst till sin rätt på lördag- eller söndagmorgon
Det var nåt om en fejkad mödomshinna...Vad fasiken... Är det därför @Trani alltid gör hål i sina strumpbyxor direkt? Och här har hon försökt påstå att det är av misstag?!
Nej, nej, det bor studentjävlar överallt här. Vilken dag som funkar.
@Killaloe Självklart nagellacksdoppade strumpbyxor. Det finns inte så många BARN på länsstyrelsen, så jag tänkte inte på dem.
Det gick bra. Men en del människor i offentlig förvaltning är väldigt offentlig förvaltningsaktiga, och då drar saker och ting ut väldigt på tiden.
Du befläckar mitt oskuldsfulla sinne! Nu får jag skynda mig på att byta om till kyskhetsbälte, be aftonbön och lägga händerna på täcket.
Jag tänker på fosterlandet.
Jag sjöng den hela natten för honom när vi var hemma hos dig förra året!
Å fy! Då tycker jag att du kan vänta till typ 8 innan du knackar, så du inte stör i efterfesten liksom (det vore ju taskigt!)
Penis Penis Penis Penis Penis Penis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis Penis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis PenisPenis Penis Penis Penis Penis.
Penis.
Du befläckar mitt oskuldsfulla sinne! Nu får jag skynda mig på att byta om till kyskhetsbälte, be aftonbön och lägga händerna på täcket.
Är det bara jag som irriterar mig på att trädrubriken saknar versal i början och är hopskriven? Är det du som bestämt det, Mammas?
BÄSTA sömnmedlet!Om du har svårt att somna hjälper det alltid att....
Anade det... Suck. Du borde gå en särskrivningskurs.Japp, det här är bara mitt fejknick, egentligen är jag sosseman. Sorry.
BÄSTA sömnmedlet!
Ja, exakt. Vad annars?Avslappningsövningar ja?