@mandalaki kanske ristar in dem i en sten?
Med runor va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@mandalaki kanske ristar in dem i en sten?
Japp. Marijuana. Blir bättre historier dåSåklart! Dumt av mig att föreslå bok! @mandalaki skickar såklart röksignaler när hon vill berätta din historia för grannstammen.
Kilskrift!Med runor va?
Nä, braille. Jag ser så jävla dåligt såhär på ålderns höst.Med runor va?
Jag vill inte avslöja för mycket men ett kontrakt med Hollywood är på gång
Kilskrift!
Det är slagsmål om vem som ska spela mig. Själv hoppas jag på Alicia Vikander. Porträttlik.Åh, kommer Noomi Rapace att dra på sig en bläckfiskdräkt då?
Eller blir det mer realistiskt med inspiration från Jacques Cousteau filmat i Grekland?
Ärligt talat hinner jag nog inte med fler kurser. Blir mycket med härskarteknikkursen och allt det där andra.Åh, undrar om hen ger kurser i det? Verkar praktiskt att kunna!
Ärligt talat hinner jag nog inte med fler kurser. Blir mycket med härskarteknikkursen och allt det där andra.
Det är slagsmål om vem som ska spela mig. Själv hoppas jag på Alicia Vikander. Porträttlik.
Aha det är DÄRFÖR jag har fnissat så mycket de senaste dagarna när det varit mulet!Japp. Marijuana. Blir bättre historier då
Jo, det har du förstås rätt i. Fast det var den där kursen i maija-röksignaler... Den är jag riktigt sugen på.Det är faktiskt viktigt att prioritera!
Säg något tillfälle när kilskrift inte är användbart?!?
@Mammas
Tror jag det att det var jackpot förresten! Har svårt att tänka mig något vidrigare än att bli viskad/flåsad i örat!
Men eller hur. Jag flåsade inte ens i örat, får lägga till det.
Jo, det har du förstås rätt i. Fast det var den där kursen i maija-röksignaler... Den är jag riktigt sugen på.
Burktelefon! Jag är modern, jag.Ja den verkar väldigt intressant! Undrar om det går att få studiemedel i form av lite djurhudar ock kanske några spjutspetsar när en läser den?
Och jag inbillar mig att den kommer mer till sin rätt om en bor i villa eller hus på landet. Bor en i lägenhet anser jag att knackningar i väggen i morsekod är att föredra!