Hedinn
Moderator
Nej, det är en missuppfattning. Bakfotsgranskning är det korrekta.Finns det ens något som heter förhandsgranska
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det är en missuppfattning. Bakfotsgranskning är det korrekta.Finns det ens något som heter förhandsgranska
Jag tror att barnen är en KONSPIRATION. Barn FINNS INTE. Det är minimänniskor som är här från en annan planet för att ta över jorden.Tänk på BARNEN HÖRRNI! Tycker ni tappar bort dem är i den allmänna yran.
Nä, man kanske skulle ladda ner och maratontitta på hela kvinnofängelset!
Nä. Jag eftergranskar. Just nu är jag på oktober 2002.
MEN TA KUNGEN DÅ
I wish!
Jag gömmer mig i de mörkaste skrymslen.
Sluta ha ångest! Strunta i att planera allt så väl för det blir ändå aldrig som man tänkt sig! (lättare sagt än gjort I know). När kommer du hem? Vad gör du, semester?
Inget fel på den nya, men han har inte samma skäggstubb och vi har inte gjort bort oss inför varandra tillräckligt många gånger än. Jag mår bra, jobbar lite, pluggar lite (betoning på lite här), svär mycket, spenderar för mycket tid på internet, det vanliga. Mini vill fylla år, det vill inte jag och plånboken.
Det är dumt att du bor i fel stad, annars hade jag kunnat flytta in hos dig och lärt dig allt jag kan om att leva i nuet.Jag vet. Tyvärr har jag aldrig varit så bra på det där med att leva i nuet. Men det hjälper ju inte direkt att ångesta.
Semester! Jag och en kompis reser runt i landet, kom hit i början av april och åker hem igen i början av juni.
Hm. Synd.
Men så onödigt! Du får säga till mini att hen kan få en kram i present. Budgetalternativ. Och en piggelin.
Ah. Har du laddat ner alla gamla inlägg till din Windows -95:a så du kan läsa alla? Eller har du rent av bränt när dem på en diskett?Nä. Jag eftergranskar. Just nu är jag på oktober 2002.
Gud så roligt det där var. Var är gillaknappen när man behöver den?
Nej, jag skriver av dem i ett kollegieblock.Ah. Har du laddat ner alla gamla inlägg till din Windows -95:a så du kan läsa alla? Eller har du rent av bränt när dem på en diskett?
Fan. Nu gaddar de ihop sig. MODERATORER, DET PÅGÅR PÅHOPP I DEN HÄR TRÅDEN!
Vad är det för färg på paprikan?
Det är dumt att du bor i fel stad, annars hade jag kunnat flytta in hos dig och lärt dig allt jag kan om att leva i nuet.
Nej, jag skriver av dem i ett kollegieblock.
Med gåspenna? För kollegieblock är bara ett annat ord för djurhud va?!?
Jag vill inte avslöja för mycket men ett kontrakt med Hollywood är på gångHm. Du kan ge ut en hel serie böcker ju!
"mandalaki: en berättelse om internet då och nu"
@mandalaki kanske ristar in dem i en sten?