Spänn fast er i stolarna så ni inte glider av - manlig fägring är endast ett musklick bort.
Gud vad jag är ute! Fattar inte. Ska jag gilla det där eller inte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spänn fast er i stolarna så ni inte glider av - manlig fägring är endast ett musklick bort.
Saknar dig med sockertoppen! Grannen det stora aset flyttade innan jag hann lägra'n!
Den nya grannen är charmerande han med, men det är inte samma sak. Vagördurå, är du inte på andra sidan pölen? @Lillelorden
#strumpbyxor #vindkraftverk @Mammas osv to stay on off topic
Vad är det för färg på paprikan?Fusk! Du menar att jag ensam får äta paprika till frukost imorgon?
Jag skulle tydligen inte ha ändrat lillsnippan till lillsnärtan i förhandsgranskningen
@Lillelorden jag har redan kommit in igen, så nu blir det bara typ 5 åt gången innan jag kollar.
Är du lite SUR? Ja ja, jag har hört att man kan bli lite känslig när man börjat ta sig igenom klimakteriet
Hörru kisstofs! (Ja, @LindgrenV det är dig jag pratar med!) Var snäll mot tant @mandalaki nu. Se upp så hon inte får en hjärtattack när du retar henne sådär.
Jaha. JAHA. Så var man kisstofsen igen då. Jaha. AKTA SÅ JAG INTE KISSAR PÅ DIG!Hörru kisstofs! (Ja, @LindgrenV det är dig jag pratar med!) Var snäll mot tant @mandalaki nu. Se upp så hon inte får en hjärtattack när du retar henne sådär.
Jag skulle tydligen inte ha ändrat lillsnippan till lillsnärtan i förhandsgranskningen
MEN TA KUNGEN DÅGud vad jag är ute! Fattar inte. Ska jag gilla det där eller inte?
I wish!Din nya kärra?
Jag gömmer mig i de mörkaste skrymslen.Men varför hänger du inte med hääääär och är rolig oftare? Eller hänger du bara där jag inte ser dig? VAVAVAVA?
Åh. Jag blev alldeles glad när jag såg att du svarat i tråden!
Jag gör inte så jäkla mycket vettigt faktiskt. Har extremt mycket ångest inför framtiden, det där med att jag vet precis vad jag vill göra men inte om eller när jag kommer få göra det är jäkla utmattande.
Så jag kämpar på med mina timvik, ska börja plugga lite i höst och ska - om inget går fel på vägen - få hem en foderhäst när jag kommer hem! Det ska bli väldigt fint, just den delen.
Onödigt av grannen att flytta innan du bestigit! Vad är det för fel på den nya då?
Vad gör du nuförtiden? Hur mår mini?
@Mammas (eller har vi slutat med det nu? Ska vi inte komma upp i 100?)
Vänta. Vänta. Vänta. Ptrroooo.
Menar du att du förhandsgranskar dina inlägg?
Finns det ens något som heter förhandsgranskaVänta. Vänta. Vänta. Ptrroooo.
Menar du att du förhandsgranskar dina inlägg?
Hittar inga hopp alls, varken på eller av?Fan. Nu gaddar de ihop sig. MODERATORER, DET PÅGÅR PÅHOPP I DEN HÄR TRÅDEN!