bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
wolkswagen.jpg

Din nya kärra? :D

Saknar dig med sockertoppen! Grannen det stora aset flyttade innan jag hann lägra'n! :mad:

Den nya grannen är charmerande han med, men det är inte samma sak. :( Vagördurå, är du inte på andra sidan pölen? @Lillelorden

#strumpbyxor #vindkraftverk @Mammas osv to stay on off topic

Men varför hänger du inte med hääääär och är rolig oftare? Eller hänger du bara där jag inte ser dig? VAVAVAVA?

Åh. Jag blev alldeles glad när jag såg att du svarat i tråden! :)

Jag gör inte så jäkla mycket vettigt faktiskt. Har extremt mycket ångest inför framtiden, det där med att jag vet precis vad jag vill göra men inte om eller när jag kommer få göra det är jäkla utmattande.

Så jag kämpar på med mina timvik, ska börja plugga lite i höst och ska - om inget går fel på vägen - få hem en foderhäst när jag kommer hem! Det ska bli väldigt fint, just den delen.

Onödigt av grannen att flytta innan du bestigit! Vad är det för fel på den nya då?
Vad gör du nuförtiden? Hur mår mini?

@Mammas (eller har vi slutat med det nu? Ska vi inte komma upp i 100?)

Gud vad jag är ute! Fattar inte. Ska jag gilla det där eller inte?
MEN TA KUNGEN DÅ
Din nya kärra? :D
I wish! :love:
Men varför hänger du inte med hääääär och är rolig oftare? Eller hänger du bara där jag inte ser dig? VAVAVAVA?

Åh. Jag blev alldeles glad när jag såg att du svarat i tråden! :)

Jag gör inte så jäkla mycket vettigt faktiskt. Har extremt mycket ångest inför framtiden, det där med att jag vet precis vad jag vill göra men inte om eller när jag kommer få göra det är jäkla utmattande.

Så jag kämpar på med mina timvik, ska börja plugga lite i höst och ska - om inget går fel på vägen - få hem en foderhäst när jag kommer hem! Det ska bli väldigt fint, just den delen.

Onödigt av grannen att flytta innan du bestigit! Vad är det för fel på den nya då?
Vad gör du nuförtiden? Hur mår mini?

@Mammas (eller har vi slutat med det nu? Ska vi inte komma upp i 100?)
Jag gömmer mig i de mörkaste skrymslen. :sneaky:

Sluta ha ångest! Strunta i att planera allt så väl för det blir ändå aldrig som man tänkt sig! (lättare sagt än gjort I know). När kommer du hem? Vad gör du, semester?

Inget fel på den nya, men han har inte samma skäggstubb och vi har inte gjort bort oss inför varandra tillräckligt många gånger än. :( Jag mår bra, jobbar lite, pluggar lite (betoning på lite här), svär mycket, spenderar för mycket tid på internet, det vanliga. Mini vill fylla år, det vill inte jag och plånboken.

Tänk på BARNEN HÖRRNI! Tycker ni tappar bort dem är i den allmänna yran.

Nä, man kanske skulle ladda ner och maratontitta på hela kvinnofängelset!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 155
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
253
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama