Kisstofs är annars ett bra ord.Jag skulle tydligen inte ha ändrat lillsnippan till lillsnärtan i förhandsgranskningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kisstofs är annars ett bra ord.Jag skulle tydligen inte ha ändrat lillsnippan till lillsnärtan i förhandsgranskningen
Efter allt vi gjort för dig @Mammas , är detta tacken?
VARSÅGOD!!
Vad tänkte du när du såg det?
Jag skrev "Tack" i feta bokstäver i samma inlägg där jag skrev en "", vad är det för otacksamt i det? Vavava?
Alltså, jag dööör! Kolla bilderna, någon gillar paprika...
http://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-saltsjobaden-solsidan-nacka-kommun-skyttevagen-35-6188807
Ja, det borde de absolut göra! Annars vill man väl inte ha det?Föresten, visst borde väl alla glada paprikor ingå i köpet? Om de inte ingår är det ju lätt en dealbreaker!
Du kan ju upplysa din BRF att de ska tänka mer på BARNEN och att möten i flesta hand är till för BARNEN!
Men men men jag vill ha choklad! Och nya glasögon
Du är briljant! Eller har @Mammas fastnat i relationsträsket på Flashback
För information har jag varit på jobbmöte, sprungit därifrån, till en kompis där jag fick middag och hämta mitt BARN, vidare till BRF-möte där jag var den enda som hade med mig ett BARN (som dessutom valde att gå på toaletten och ville ha torkhjälp precis när jag skulle stå framför alla och prata i egenskap av valberedare), och tappade bort BARNET på vägen hem. Och loggar in på buke, så har jag 52 nya notiser!!!
Tack.
Äh, strunt i ungen, hen kommer säkert tillrätta senare i veckan. Det är viktigare att du kollar dina notiser!
Ska jag hänvisa soc till dig sedan när de kommer och hälsar på också?
Vi har en hemlig tråd i Matrix.Ja, men det är klart!! Hela kvällen sitter ni här och har trevligt, och taggar mig i varje inlägg. Men när jag kommer hit, då är ni plötsligt upptagna allihopa?
Det borde väl gå bra, alla faller väl för Bläckis charm?Ska jag hänvisa soc till dig sedan när de kommer och hälsar på också?
Du förstörde det roliga.Ja, men det är klart!! Hela kvällen sitter ni här och har trevligt, och taggar mig i varje inlägg. Men när jag kommer hit, då är ni plötsligt upptagna allihopa?
Du och jag, HedinnDet borde väl gå bra, alla faller väl för Bläckis charm?