bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du kan ju upplysa din BRF att de ska tänka mer på BARNEN och att möten i flesta hand är till för BARNEN!

Men eller hur. :D De flesta var faktiskt överseende, eller låtsades inte om det iallafall.
Men vad ska jag göra då liksom, folk med barn måste ju få gå på brf-möten också? :) Så har inget dåligt samvete. Eller ja, bortsett från att han sprang bort då. :p Men han väntade hemma i porten, som tur var. Sprang hem och ringde på vägen för att höra om närmaste grannen från där vi var kunde gå ut för att börja leta - om han nu inte väntat hemma. Puh, vilken jäkla pärs. Ungjäkel! :love:

Men men men jag vill ha choklad! Och nya glasögon:(

Men det är klart du får! Chokladägg från påsk, plus alla äckliga Lindor i mörk choklad finns här, plus att du kan få mina gamla glasögon. Komsi komsi bara. Kom hem till okända mig från det här INTERNETET och ät på choklad. Fråga inte mamma om råd, höhöhöhö...

För information har jag varit på jobbmöte, sprungit därifrån, till en kompis där jag fick middag och hämta mitt BARN, vidare till BRF-möte där jag var den enda som hade med mig ett BARN (som dessutom valde att gå på toaletten och ville ha torkhjälp precis när jag skulle stå framför alla och prata i egenskap av valberedare), och tappade bort BARNET på vägen hem. Och loggar in på buke, så har jag 52 nya notiser!!!

Tack. :p

:D

Äh, strunt i ungen, hen kommer säkert tillrätta senare i veckan. Det är viktigare att du kollar dina notiser!

Ja, men det är klart!! Hela kvällen sitter ni här och har trevligt, och taggar mig i varje inlägg. Men när jag kommer hit, då är ni plötsligt upptagna allihopa? :eek: ;) :D

@Mammas - Jag är hemma också nu! Gick in på datorn för att boka besiktningstid. Skulle bara kolla buke först... Nån som tror att bilen blir besiktigad i tid i år?

Jag har ett JÄTTESTORT dilemma. Slut på smör och bröd, vilket innebär att jag måste handla innan frukost imorgon. Frågan är om jag ska orka gå ikväll eller spara det till imorgon bitti?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 155
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
253
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama