Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör som jag - skjut på det! Gör inte idag det som kan göras imorgon. Jag har slut på havremjölk(och bröd och smör, men det är inte så viktigt) och det går inte att äta gröt utan den, men det löser sig nog. IMorgon.Jag har ett JÄTTESTORT dilemma. Slut på smör och bröd, vilket innebär att jag måste handla innan frukost imorgon. Frågan är om jag ska orka gå ikväll eller spara det till imorgon bitti?
Vi tar risken!Tänk på att det här är Senior @Mammas, tror du gamlingarna här har hälsa nog? Jag vill inte bli åtalad för dråp i händelse av hjärtstillestånd.
Jag pluggar på distans, så det är ett minimalt problem.Särskilt om en försover sig.
Vi har en hemlig tråd i Matrix.
@Mammas - Jag är hemma också nu! Gick in på datorn för att boka besiktningstid. Skulle bara kolla buke först... Nån som tror att bilen blir besiktigad i tid i år?
Doit @eyz !
Fusk! Du menar att jag ensam får äta paprika till frukost imorgon?Jag pluggar på distans, så det är ett minimalt problem.
Du råkar inte vara min tidigare i tråden omtalade kompis barnvakt+middagsbjudare? Du låter som henne!