bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker att det där låter som väldigt konstruktiv kritik. Men bra att du kör på andrahandssorteringen, det var mer än jag trodde om dig! :up:
Om du tyckte att det där var konstruktivt så kan du smaka på detta, om "slampiga" tjejer:

"Skulle du stoppa en klubba i munnen om den hade passerat laget runt?

Skulle du vara stolt över att ha bestigit ett berg som hundratals, både innan och efter dig, hade bestigit?

Är det kul att veta hur långt ner på listan man står?

Svaret är förmodligen nej. Eller?"​

Flashbackoraklet vet! :up:

Jag tycker att det där låter som väldigt konstruktiv kritik. Men bra att du kör på andrahandssorteringen, det var mer än jag trodde om dig! :up:

Fast man kan ju förstås fråga sig hur bra kvalité det är på andrahandssorterad kritik. Kan man ens använda kritik som passerar bäst före datum? :yuck:

Fast man kan ju förstås fråga sig hur bra kvalité det är på andrahandssorterad kritik. Kan man ens använda kritik som passerar bäst före datum? :yuck:
Nu var det ju Trani som skulle ha den. Jag undviker andrahandssorteringen, men andra får ju gärna göra det för miljöns skull, speciellt när de inte har råd med ny, kravmärkt kritik.

(Det är en liten svaghet jag har, att jag inte kan motstå att då och då slöläsa relationsakuten där och FÖRFASA mig.)

Själv blir jag bara inspirerad och önskar att mitt förhållande kunde leva upp till allt vackert som skrivs där.

Jag tror att du bara är AVUNDSJUK! Så himla typiskt svenskt att vara missunsam! :crazy:

Själv blir jag bara inspirerad och önskar att mitt förhållande kunde leva upp till allt vackert som skrivs där.

Jag tror att du bara är AVUNDSJUK! Så himla typiskt svenskt att vara missunsam! :crazy:
Snarare är det insikten om att jag är för slampig, okvinnlig och osvensk för att utgöra flickvänsmaterial i flashbackmännens ögon. :(

Kan man ens använda kritik som passerar bäst före datum? :yuck:

Så länge kylkedjan inte brutits och den fortfarande luktar bra ska det nog inte vara någon fara. Du bör dock se upp om kritiken är märkt med ett sista förbruknings-datum och detta passerats.

Suck, liksom. Att folk aldrig kan lära sig att använda sina sinnen.

Så länge kylkedjan inte brutits och den fortfarande luktar bra ska det nog inte vara någon fara. Du bör dock se upp om kritiken är märkt med ett sista förbruknings-datum och detta passerats.

Ja, det där sista förbrukningsdagen är fruktansvärt viktig. Jag tycker det är SÅ osmakligt med folk som använder en vara som gick ut flera TIMMAR tidigare. :eek: Vad tänker de med, liksom?

Här anar jag verkligen underlag för en studiecirkel. "Hur blir vi mer oskuldsfulla, kvinnliga och svenska så att mänhen på flashback vill ha oss?"
Första temat för studiecirkeln kan vara "hur avböjer man nätraggande på korrekt sätt?". Jag har idag nämligen lärt mig att man är skyldig(!) att svara med SANNINGEN och inte bara ignorera puckon som skickar ointressanta inviter. Särskilt(!) om de skickar fler meddelanden än ett (utan att få svar alltså).

Vi kan väl börja diskutera utifrån frågan om ett "nej" räcker för att räknas som SANNINGEN?

Första temat för studiecirkeln kan vara "hur avböjer man nätraggande på korrekt sätt?". Jag har idag nämligen lärt mig att man är skyldig(!) att svara med SANNINGEN och inte bara ignorera puckon som skickar ointressanta inviter. Särskilt(!) om de skickar fler meddelanden än ett (utan att få svar alltså).

Vi kan väl börja diskutera utifrån frågan om ett "nej" räcker för att räknas som SANNINGEN?
GIVETVIS räcker inte ett nej, det förstår du väl? Kvinnor säger inte sanningen, vilket såklart då innebär att ett nej betyder ja, man spelar bara lite svårfångad genom att inte säga ja direkt.

Kvinnor säger inte sanningen
Det var det jag misstänkte. Så egentligen spelar det ingen roll vad jag svarar, jag är korrekt kvinnlig och bjuder in till sex sålänge jag inte ignorerar?

Men om jag måste ligga med alla som skriver till mig, hur undviker jag då att bli en slampa?

Vänta, du är väl inte man så vad vet du om detta? :cautious:

Nu känner jag att du kritiserar mig på obefogade grunder. Jag HAR faktiskt googlat!

Det var det jag misstänkte. Så egentligen spelar det ingen roll vad jag svarar, jag är korrekt kvinnlig och bjuder in till sex sålänge jag inte ignorerar?

Men om jag måste ligga med alla som skriver till mig, hur undviker jag då att bli en slampa?

Vänta, du är väl inte man så vad vet du om detta? :cautious:
Alla kvinnor är ju slampor så den biten är ju oundviklig. Du får helt enkelt lära dig att LEVA med det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 158
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama