bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var det jag misstänkte. Så egentligen spelar det ingen roll vad jag svarar, jag är korrekt kvinnlig och bjuder in till sex sålänge jag inte ignorerar?

Men om jag måste ligga med alla som skriver till mig, hur undviker jag då att bli en slampa?

Vänta, du är väl inte man så vad vet du om detta? :cautious:
Du bjuder in även om du ignorerar, det är bara positivt, de gillar att få jaga lite, vet du, så man inte verkar för lätt och billig.

Grejen är ju att i slutändan så har du inte rätt att neka någon över huvud taget, vill de så ställer du upp. Resultatet blir ju då givetvis till slut att du blir en slampa som ligger med allt och alla, det är ungefär vid den punkten du byts ut mot ett yngre och fräschare exemplar och du blir istället placerad vid spisen med dammsugaren i högsta hugg, som det ska vara.

Jag har blivit upplärd av män hela mitt liv och alltid varit dem till lags, så jag har lärt mig ett och annat på vägen.

@Trani

Du har inte funderat på att skaffa skägg och klä dig lite maskulint? I så fall kanske man eventuellt kan överväga att acceptera användandet av "nej".

Du bjuder in även om du ignorerar, det är bara positivt, de gillar att få jaga lite, vet du, så man inte verkar för lätt och billig.

Grejen är ju att i slutändan så har du inte rätt att neka någon över huvud taget, vill de så ställer du upp. Resultatet blir ju då givetvis till slut att du blir en slampa som ligger med allt och alla, det är ungefär vid den punkten du byts ut mot ett yngre och fräschare exemplar och du blir istället placerad vid spisen med dammsugaren i högsta hugg, som det ska vara.

Jag har blivit upplärd av män hela mitt liv och alltid varit dem till lags, så jag har lärt mig ett och annat på vägen.
:arghh:

Det där med "flickvänsmaterial" är bara skitsnack?

:arghh:

Det där med "flickvänsmaterial" är bara skitsnack?
Snälla du, kan du inte lära mig mer om hur man är bra flickvänsmaterial enligt flashback? Har varit singel länge och är dessutom typ nunna, så jag behöver lära mig från början. Det kanske kan bli rätt denna gången? :D

Snälla du, kan du inte lära mig mer om hur man är bra flickvänsmaterial enligt flashback? Har varit singel länge och är dessutom typ nunna, så jag behöver lära mig från början. Det kanske kan bli rätt denna gången? :D
Bäst är såklart om du går rakt på primärkällorna. Det jag delger här är ju förvridet i min (o?)kvinnliga hjärna.

Men så mycket har jag förstått som att du aldrig någonsin får ha sex med någon annan än din pojkvän/man för då blir du omedelbart en
spermahink

Vafan då kan jag lika gärna självmant ställa mig vid spisen direkt ju. :mad:

Nej nej, det är ju ett förnekande till ditt riktiga kall - att bli en man. Män står väl för fan inte vid spisen heller, det är ju kränkande mot MANLIGHETEN! :mad:

Seså, gå och odla lite på skägg och raggarsträng nu.

Vafan då kan jag lika gärna självmant ställa mig vid spisen direkt ju. :mad:
Exakt. Tänk om du hade gjort det innan du började ligga, då hade du varit underbart flickvänsmaterial vid det här laget. Men du var tvungen att vara så egoistisk att du absolut skulle ha sex för din egen skull, utan att tänka så långt.

Bäst är såklart om du går rakt på primärkällorna. Det jag delger här är ju förvridet i min (o?)kvinnliga hjärna.

Men så mycket har jag förstått som att du aldrig någonsin får ha sex med någon annan än din pojkvän/man för då blir du omedelbart en
spermahink
Finns det någon form av preskriptionstid för det där? Alltså, jag HAR ju legat med andra - men det var ju länge sedan? ;)
Eller så låtsas jag bara om att det inte hänt?

spermahink

Går det att införa någon typ av lås på spoilerknapparna, tror ni? Det finns ibland oss svaga människor som tvångsmässigt trycker på dylika knappar utan att sedan kunna hantera det som gömts under dem. Har jag hört.

Iuuuää! Spermahink. :yuck:

Finns det någon form av preskriptionstid för det där? Alltså, jag HAR ju legat med andra - men det var ju länge sedan? ;)
Eller så låtsas jag bara om att det inte hänt?
Prova att dra en snyfthistoria om hur emotionellt störd du var (sexmissbrukare) men att du nu har gått i terapi (Sex Rehab with Dr. Drew) och har blivit en Harmonisk Kvinna. Då har du erfarenheten som en hora och attityden som en eh, fin flicka - borde gå hem?

Varför håller ni på och är roliga när jag sover? Bör jag ta det som en slags hint om att STFU?

Jag är alldeles för lat för att läsa ikapp ju.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 155
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
253
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama