bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Allvarligt?! Jag trodde alla såg honom som Sveriges sexigaste man, inte menar du väl att du anser att någon annan slår honom på den fronten?! :eek:

outta-here.gif

:( :( :(

Men vad tusan, det var ju en olyckshändelse! Jag behövde bygga ut poolrummet för att få plats med ett spa och tänkte inte på hur långa armar Vindy hade... Det kunde ju inte jag hjälpa! Du ser ju bandaget, han är under rehabilitering nu.
Dra det för länsstyrelsen. :grin:

Kram från Trani

Jag har redan snokat upp Vindy och tagit foto:

Wind-turbine-damage.jpg

Så går det när man vansköter sina vindkraftverk och inte låter dem stå i park så att deras naturliga behov tillgodoses. :cry: Länsstyrelsen är väl redan kontaktad antar jag?
Det var väl det jag misstänkte :(
Självklart är länsstyrelsen kontaktad, något annat vore otänkbart :(

Typiskt @Hedinn att försöka bortförklara sig och inte stå för vad hen gör!

Jag är inte antirojalist, men.... Jag tänder inte på kungen. Som ni förstår är detta ett jobbigt ämne att prata om men... Nu vet ni iallafall. :(
Säg bara som det är, det är okej, vi kommer inte döma dig så hårt för att du tycker bättre om Silvia. När du väl erkänt att det är henne du tänder på kommer det att kännas mycket bättre!

Tala inte om den! Jag ska presentera mitt projekt för den strax! Jag vill inte! Jag vill dricka whisky och sitta under en filt och lyssna på Mary Gauthier.

Ber om ursäkt för OT i denna för övrigt så välkoncentrerade tråd. :(
Vad för projekt? Eller är det hemligt, kanske? :) Drick lite whisky innan så ska du se att det går bra!

@Hedinn Ärligt talat handlar det om miljö och sånt. Jag tar dig på orden och häller genast en generös skvätt sprit i kaffet! Länsstyrelsemöten är väl inte BARNENS högtid, så där borde man inte behöva vara nykter. Nu känns det bättre. :)

Det ska jag. BRA, VÄLMÅENDE och MILJÖVÄNLIG kritik, allt för att vi ska få en BÄTTRE VÄRLD att leva i. Vad gör du för kritiken och miljön egentligen, va?

Kram Hedinn
Jag kritik-dumpstrar såklart! Det är det enda rätta. Vet du hur mycket kritik som bara slängs på hög utan att någon egentligen tar till sig den? Därför sitter jag och läser relationsakuten på flashback. :D Där finns hur mycket som helst och eftersom 99% av de är negativt om kvinnor så är det lätt att ta till sig.

Smakprov:
"Kvinnor = Passagerare
Män = Fartyg

Din kryssning med henne är över. Kvinnor hoppar inte ner i vattnet frivilligt, de letar upp ett annat fartyg som kan ta henne på kryssning, genom en ny rutt. Hon har tröttnat på att röra sig i cirklar, hon söker nya öar att ha sex på."​

@Hedinn Ärligt talat handlar det om miljö och sånt. Jag tar dig på orden och häller genast en generös skvätt sprit i kaffet! Länsstyrelsemöten är väl inte BARNENS högtid, så där borde man inte behöva vara nykter. Nu känns det bättre. :)

Jag tycker att länsstyrelsen tänker för lite på BARNEN! Så de borde föregå med gott exempel och vara nyktra. Men eftersom du inte representerar länsstyrelsen så får du vara hur full du vill! Enkel logik.

Jamen såklart! Är man avslappnad under en presentation går det givetvis bättre, så whisky borde vara en självklarhet inför allt sånt!

Lycka till förresten, är du lika bra på att uttrycka dig i tal som i skrift borde det gå kanonbra! :)

Jag kritik-dumpstrar såklart! Det är det enda rätta. Vet du hur mycket kritik som bara slängs på hög utan att någon egentligen tar till sig den? Därför sitter jag och läser relationsakuten på flashback. :D Där finns hur mycket som helst och eftersom 99% av de är negativt om kvinnor så är det lätt att ta till sig.

Smakprov:
"Kvinnor = Passagerare
Män = Fartyg

Din kryssning med henne är över. Kvinnor hoppar inte ner i vattnet frivilligt, de letar upp ett annat fartyg som kan ta henne på kryssning, genom en ny rutt. Hon har tröttnat på att röra sig i cirklar, hon söker nya öar att ha sex på."​

Vilken fantastiskt vacker och poetisk beskrivning! Jag tror att det gömmer sig en poet inom varje manlig användare på Flashback. De är så mångfacetterade i sin språkhantering :love:

Smakprov:
"Kvinnor = Passagerare
Män = Fartyg

Jag tycker att det där låter som väldigt konstruktiv kritik. Men bra att du kör på andrahandssorteringen, det var mer än jag trodde om dig! :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 158
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama