"Frigående" betyder bara att kritiken går i för stora flockar så att de kritiserar sönder varandra. Visste ni inte det?
Det beror på ras. Du måste ha enbart konstruktiv kritik, något annat går inte för sig.
Mvh Xpert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Frigående" betyder bara att kritiken går i för stora flockar så att de kritiserar sönder varandra. Visste ni inte det?
Det finns såna ja, men man får ju välja noga! Mammas kritik mår faktiskt jättebra, lagom stora flockar på stora ytor och får bra mat. Därför jag föredrar att skaffa min kritik från hennes hemippfödning."Frigående" betyder bara att kritiken går i för stora flockar så att de kritiserar sönder varandra. Visste ni inte det?
Tack Trani, tack.
Mvh inget sex för mig på år.
Men tänk på stackars Pappas!Tack Trani, tack.
Mvh inget sex för mig på år.
Du menar sådan där onaturlig genmodifierad kritik? Det kommer EU att förbjuda snart.Det beror på ras. Du måste ha enbart konstruktiv kritik, något annat går inte för sig.
Mvh Xpert.
Det finns såna ja, men man får ju välja noga! Mammas kritik mår faktiskt jättebra, lagom stora flockar på stora ytor och får bra mat. Därför jag föredrar att skaffa min kritik från hennes hemippfödning.
Gällande frysarna så använder jag uteslutande förnybar energi, så det så! Solpaneler överallt, och ett vindkraftverk på taket som kickar in om solen inte vill bidra på ett tag.
Men du är ju go. Har du missat min ekonomiska situation? Givetvis bor jag i ett område bland likasinnade, ALLA har vindkraftverk på taken så lilla herr Vindy har vänner överallt omkring sig. Du behöver inte oroa dig, lilla gumman.Jag tycker det är elakt av dig att hålla ett ensamt vindkraftverk De mår bäst på stora områden och i flock, inte ensamma i en trädgård Jag tänker anmäla dig till länsstyrelsen, baserat på vad du skrivit, så du kommer garanterat få vindkraftsförbud!
Men du är ju go. Har du missat min ekonomiska situation? Givetvis bor jag i ett område bland likasinnade, ALLA har vindkraftverk på taken så lilla herr Vindy har vänner överallt omkring sig. Du behöver inte oroa dig, gumman.
Nu hittar du på, lilla vän.Du glömde ett "lilla" framför gumman!
Inget annat än efterhandskonstruktioner! Du vet, du är inte anonym bara för att du hänger på buke. Jag kan LÄTT kolla upp din story!Men du är ju go. Har du missat min ekonomiska situation? Givetvis bor jag i ett område bland likasinnade, ALLA har vindkraftverk på taken så lilla herr Vindy har vänner överallt omkring sig. Du behöver inte oroa dig, lilla gumman.
Titt, det börjar ta sig! Nu är det bara att lägga till samma stil till andra så är du hemma!Nu hittar du på, lilla vän.
Men tänk på stackars Pappas!
Allvarligt?! Jag trodde alla såg honom som Sveriges sexigaste man, inte menar du väl att du anser att någon annan slår honom på den fronten?!Jag är inte antirojalist, men.... Jag tänder inte på kungen. Som ni förstår är detta ett jobbigt ämne att prata om men... Nu vet ni iallafall.
Jag har redan snokat upp Vindy och tagit foto:Vindy är definitivt ensam och förtryckt, så det så lilla vännen.
Men vad tusan, det var ju en olyckshändelse! Jag behövde bygga ut poolrummet för att få plats med ett spa och tänkte inte på hur långa armar Vindy hade... Det kunde ju inte jag hjälpa! Du ser ju bandaget, han är under rehabilitering nu.Jag har redan snokat upp Vindy och tagit foto:
Så går det när man vansköter sina vindkraftverk och inte låter dem stå i park så att deras naturliga behov tillgodoses. Länsstyrelsen är väl redan kontaktad antar jag?