bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Frigående" betyder bara att kritiken går i för stora flockar så att de kritiserar sönder varandra. :cry: Visste ni inte det?
Det finns såna ja, men man får ju välja noga! Mammas kritik mår faktiskt jättebra, lagom stora flockar på stora ytor och får bra mat. Därför jag föredrar att skaffa min kritik från hennes hemippfödning.

Gällande frysarna så använder jag uteslutande förnybar energi, så det så! Solpaneler överallt, och ett vindkraftverk på taket som kickar in om solen inte vill bidra på ett tag.

Tack Trani, tack.

Mvh inget sex för mig på år. :p
Men tänk på stackars Pappas!
1346.gif

@Trani Och jag tycker att det är fult av dig att bara gissa och anta saker om mitt liv som du inte har den blekaste aning om.

Mitt borgarliv är bekvämt även utan påhitt.

Det finns såna ja, men man får ju välja noga! Mammas kritik mår faktiskt jättebra, lagom stora flockar på stora ytor och får bra mat. Därför jag föredrar att skaffa min kritik från hennes hemippfödning.

Gällande frysarna så använder jag uteslutande förnybar energi, så det så! Solpaneler överallt, och ett vindkraftverk på taket som kickar in om solen inte vill bidra på ett tag.

Jag tycker det är elakt av dig att hålla ett ensamt vindkraftverk :mad: De mår bäst på stora områden och i flock, inte ensamma i en trädgård :( Jag tänker anmäla dig till länsstyrelsen, baserat på vad du skrivit, så du kommer garanterat få vindkraftsförbud!

Jag tycker det är elakt av dig att hålla ett ensamt vindkraftverk :mad: De mår bäst på stora områden och i flock, inte ensamma i en trädgård :( Jag tänker anmäla dig till länsstyrelsen, baserat på vad du skrivit, så du kommer garanterat få vindkraftsförbud!
Men du är ju go. Har du missat min ekonomiska situation? Givetvis bor jag i ett område bland likasinnade, ALLA har vindkraftverk på taken så lilla herr Vindy har vänner överallt omkring sig. Du behöver inte oroa dig, lilla gumman.

Men du är ju go. Har du missat min ekonomiska situation? Givetvis bor jag i ett område bland likasinnade, ALLA har vindkraftverk på taken så lilla herr Vindy har vänner överallt omkring sig. Du behöver inte oroa dig, lilla gumman.
Inget annat än efterhandskonstruktioner! Du vet, du är inte anonym bara för att du hänger på buke. Jag kan LÄTT kolla upp din story!

Vindy är definitivt ensam och förtryckt, så det så lilla vännen.

Jag är inte antirojalist, men.... Jag tänder inte på kungen. Som ni förstår är detta ett jobbigt ämne att prata om men... Nu vet ni iallafall. :(
Allvarligt?! Jag trodde alla såg honom som Sveriges sexigaste man, inte menar du väl att du anser att någon annan slår honom på den fronten?! :eek:

Vindy är definitivt ensam och förtryckt, så det så lilla vännen.
Jag har redan snokat upp Vindy och tagit foto:

Wind-turbine-damage.jpg

Så går det när man vansköter sina vindkraftverk och inte låter dem stå i park så att deras naturliga behov tillgodoses. :cry: Länsstyrelsen är väl redan kontaktad antar jag?

Jag har redan snokat upp Vindy och tagit foto:

Wind-turbine-damage.jpg

Så går det när man vansköter sina vindkraftverk och inte låter dem stå i park så att deras naturliga behov tillgodoses. :cry: Länsstyrelsen är väl redan kontaktad antar jag?
Men vad tusan, det var ju en olyckshändelse! Jag behövde bygga ut poolrummet för att få plats med ett spa och tänkte inte på hur långa armar Vindy hade... Det kunde ju inte jag hjälpa! Du ser ju bandaget, han är under rehabilitering nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 158
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama