bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Killaloe tänkte att vi kan stå för underhållningen på Nobelfesten, det brukar ju vara medioker. Vi kör ett helhetskoncept.
Då får ni nog sänka er nivå något, kör ni på max kanske ni tar allt fokus från själva festen? Jag tänker att det kanske finns ett syfte med att de brukar ha medioker underhållning.

Då får ni nog sänka er nivå något, kör ni på max kanske ni tar allt fokus från själva festen? Jag tänker att det kanske finns ett syfte med att de brukar ha medioker underhållning.

Fast om det nu är BARNET som får alla pris och dessutom står för underhållningen så kommer ju fokus bara att vara på BARNET oavsett?

Fast om det nu är BARNET som får alla pris och dessutom står för underhållningen så kommer ju fokus bara att vara på BARNET oavsett?
Jamen tänk om BARNET bara blir ihågkommen för underhållningen och alla sen glömmer bort att det faktiskt även var BARNET som fick alla priser?

Var på ICA Maxi. De reade ut strumpbyxorna för 10:- frp.

Jag vet inte om det är en bra eller dålig grej. Antingen vill de bidra till att fler joinar strumpbyxans dag - eller så är det hela ett enda stort strumpbyxeförtryck där de nedvärderar det verkliga värdet av ett par strumpbyxor.

1) Hade varit på om jag hade bott i Stockholm!
2) Nu när jag har upplyst dig kan du härmed sluta läsa mina inlägg med inbillad stockholmsdialekt. Eller vad som nu fick dig att helt huvudstadsnormativt (
011.gif
) anta att jag bor där.

Och det kan inte ha varit hopp? ;)

@Mammas @Lillelorden Men, vad är liksom syftet?
Jag tror att det är för att det är tampax som är typ 1,5 tampong lång, så om man har riklig mens får man annars helt nerblodade fingrar om man för in den som vanligt. Smidigt om man behöver byta skydd där man inte kan tvätta händerna kanske? inte bakterier i fitty + inte blod på fingrarna? Annars vet jag inte.

Jag tror att det är för att det är tampax som är typ 1,5 tampong lång, så om man har riklig mens får man annars helt nerblodade fingrar om man för in den som vanligt. Smidigt om man behöver byta skydd där man inte kan tvätta händerna kanske? inte bakterier i fitty + inte blod på fingrarna? Annars vet jag inte.

Nejnejnej, det är för de som hellre dör än stoppar upp ett finger eller två.

Äsch, det är väl bara att ställa sig bakom närmaste träd, stoppa upp skiten och torka av blodet på brallorna så är du fit for fight igen! Helt naturligt ju!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 158
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama