@Killaloe tänkte att vi kan stå för underhållningen på Nobelfesten, det brukar ju vara medioker. Vi kör ett helhetskoncept.
Jag gillar hur du tänker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Killaloe tänkte att vi kan stå för underhållningen på Nobelfesten, det brukar ju vara medioker. Vi kör ett helhetskoncept.
Då får ni nog sänka er nivå något, kör ni på max kanske ni tar allt fokus från själva festen? Jag tänker att det kanske finns ett syfte med att de brukar ha medioker underhållning.@Killaloe tänkte att vi kan stå för underhållningen på Nobelfesten, det brukar ju vara medioker. Vi kör ett helhetskoncept.
Då får ni nog sänka er nivå något, kör ni på max kanske ni tar allt fokus från själva festen? Jag tänker att det kanske finns ett syfte med att de brukar ha medioker underhållning.
Jamen tänk om BARNET bara blir ihågkommen för underhållningen och alla sen glömmer bort att det faktiskt även var BARNET som fick alla priser?Fast om det nu är BARNET som får alla pris och dessutom står för underhållningen så kommer ju fokus bara att vara på BARNET oavsett?
Jamen tänk om BARNET bara blir ihågkommen för underhållningen och alla sen glömmer bort att det faktiskt även var BARNET som fick alla priser?
Då får ni nog sänka er nivå något, kör ni på max kanske ni tar allt fokus från själva festen? Jag tänker att det kanske finns ett syfte med att de brukar ha medioker underhållning.
Phew, vilken tur, blev nästan lite orolig för BARNET där ett tag.Alltså, BARNET är festen. Inget BARN ingen fest. Ingen kommer glömma, tro mig stumpan.
1) Hade varit på om jag hade bott i Stockholm!
2) Nu när jag har upplyst dig kan du härmed sluta läsa mina inlägg med inbillad stockholmsdialekt. Eller vad som nu fick dig att helt huvudstadsnormativt () anta att jag bor där.
Jag tror att det är för att det är tampax som är typ 1,5 tampong lång, så om man har riklig mens får man annars helt nerblodade fingrar om man för in den som vanligt. Smidigt om man behöver byta skydd där man inte kan tvätta händerna kanske? inte bakterier i fitty + inte blod på fingrarna? Annars vet jag inte.@Mammas @Lillelorden Men, vad är liksom syftet?
Jag tror att det är för att det är tampax som är typ 1,5 tampong lång, så om man har riklig mens får man annars helt nerblodade fingrar om man för in den som vanligt. Smidigt om man behöver byta skydd där man inte kan tvätta händerna kanske? inte bakterier i fitty + inte blod på fingrarna? Annars vet jag inte.
Jamen det är ju ÄCKLIGT att pilla där nere!Nejnejnej, det är för de som hellre dör än stoppar upp ett finger eller två.
Jag tror att det är för att det är tampax som är typ 1,5 tampong lång, så om man har riklig mens får man annars helt nerblodade fingrar om man för in den som vanligt. Smidigt om man behöver byta skydd där man inte kan tvätta händerna kanske? inte bakterier i fitty + inte blod på fingrarna? Annars vet jag inte.
Säger du så till den du ligger med också?Jamen det är ju ÄCKLIGT att pilla där nere!
Säger du så till den du ligger med också?
England? Vad hände med din kärlek till Fosterlandet!?
Sverige personifierat i allas vår blåblodiga sexidol!Har du någonsin hört om någon som tänker på SVERIGE när de ligger? Vavava?
Alltså, BARNET är festen. Inget BARN ingen fest. Ingen kommer glömma, tro mig stumpan.