Det tycker Knugen också!Sant! Nobelfesten är verkligen BARNENS högtid. Jag tycker att Nobelfesten ska vara alkoholfri för BARNENS skull!
Skål!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tycker Knugen också!Sant! Nobelfesten är verkligen BARNENS högtid. Jag tycker att Nobelfesten ska vara alkoholfri för BARNENS skull!
Du är en äcklig @Pappas.Jag ligger bara med @Mammas, och alla vet ju redan att Mammas är äcklig.
Screw you, I'm going home!Du är en äcklig @Pappas.
Jo jo, minsta antydan till kritik och du springer hem till Mammas.Screw you, I'm going home!
Ja, för kritiken från Mammas vet jag i alla fall var den kommer ifrån, då känns den mer okej.Jo jo, minsta antydan till kritik och du springer hem till Mammas.
Ja, för kritiken från Mammas vet jag i alla fall var den kommer ifrån, då känns den mer okej.
Exakt, samt bra miljöval.
Bara för att du har råd att åka till @Mammas gård och köpa en hel kritik åt gången. Jäkla borgare.Exakt, samt bra miljöval.
Bara för att du har råd att åka till @Mammas gård och köpa en hel kritik åt gången. Jäkla borgare.
Vad får du att tro att jag bara har EN frys..?Hon har säkert en jättestor kritikfrys också så hon kan förvara den hela kritiken och sen ta fram lite allteftersom samtidigt som hon klappar sig på axeln och njuter av sin miljövänliga kritik
Hade strumpbyxor inte varit engångplagg så hade jag kanske också kunna prioritera frigående kritik.Eh, ja. Skyll dig själv som är fattig, hade du valt ett bättre jobb hade du också kunnat det!
Så du anser att strumpbyxor är viktigare än att kritiken mår bra?! Fy fan...Hade strumpbyxor inte varit engångplagg så hade jag kanske också kunna prioritera frigående kritik.
Tänk på all el som kritikfrysarna drar! Hon tinar säkert kritiken i micron också.Hon har säkert en jättestor kritikfrys också så hon kan förvara den hela kritiken och sen ta fram lite allteftersom samtidigt som hon klappar sig på axeln och njuter av sin miljövänliga kritik
Se #977Så du anser att strumpbyxor är viktigare än att kritiken mår bra?! Fy fan...
Sverige personifierat i allas vår blåblodiga sexidol!