bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sant! Nobelfesten är verkligen BARNENS högtid. Jag tycker att Nobelfesten ska vara alkoholfri för BARNENS skull!
Det tycker Knugen också!

ImageHandler.axd

Skål! :up:

Jag älskar er! Jag tillbringade större delen av kvällen igår att läsa ikapp tråden. Ni är fantastiskt underbara!!

Ps jag har strumpbyxor på mig idag. Också.

Bara för att du har råd att åka till @Mammas gård och köpa en hel kritik åt gången. Jäkla borgare.

Hon har säkert en jättestor kritikfrys också så hon kan förvara den hela kritiken och sen ta fram lite allteftersom samtidigt som hon klappar sig på axeln och njuter av sin miljövänliga kritik :mad:

Hon har säkert en jättestor kritikfrys också så hon kan förvara den hela kritiken och sen ta fram lite allteftersom samtidigt som hon klappar sig på axeln och njuter av sin miljövänliga kritik :mad:
Tänk på all el som kritikfrysarna drar! Hon tinar säkert kritiken i micron också.

Jag är kritisk mot så kallad "miljövänlig kritik". Sopgubbarna blandar allt i samma behållare ändå. Det har man ju sett.

"Frigående" betyder bara att kritiken går i för stora flockar så att de kritiserar sönder varandra. :cry: Visste ni inte det?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 158
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama