bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför håller ni på och är roliga när jag sover? Bör jag ta det som en slags hint om att STFU?

Jag är alldeles för lat för att läsa ikapp ju.
Nej, det är för att du ska tvingas lida för nåt när du är ute och reser och har det bra. Tänk på oss andra som måste sitta hemma och rehabilitera vindkraftverk, liksom.

Varför håller ni på och är roliga när jag sover? Bör jag ta det som en slags hint om att STFU?

Jag är alldeles för lat för att läsa ikapp ju.

Jag rekommenderar dig skarpt i att strunta i allt vad du nu skulle göra idag och i stället läsa ikapp. Det är din skyldighet som Svensk Medborgare att följa i med i vad som är AKTUELLT.

Nej, det är för att du ska tvingas lida för nåt när du är ute och reser och har det bra. Tänk på oss andra som måste sitta hemma och rehabilitera vindkraftverk, liksom.

Men förstår du inte att det är jobbigt för mig och mitt kontrollbehov att världen pågår som vanligt hemma utan mig? Och att jag är ful och ska dö ensam? Va? Va? Va?

Jag är snygg och ska dö ensam. Ja förutom katterna då som ska kalasa på min kropp.
Förresten, måste man ha kasslerstrumpbyxor då, för att katterna ska känna sig bekväma i situationen, eller går det bra med vanliga strumpbyxor på dödsdagen?

Jag rekommenderar dig skarpt i att strunta i allt vad du nu skulle göra idag och i stället läsa ikapp. Det är din skyldighet som Svensk Medborgare att följa i med i vad som är AKTUELLT.

Men det känns hopplöst. HOPPLÖST. Just som jag kommer ikapp och börjar hänga med i svängarna igen så ska ni sova hela bunten. För se, ni har tydligen jobb och skola och sånt trams. Pah.

Jag är snygg och ska dö ensam. Ja förutom katterna då som ska kalasa på min kropp.
Förresten, måste man ha kasslerstrumpbyxor då, för att katterna ska känna sig bekväma i situationen, eller går det bra med vanliga strumpbyxor på dödsdagen?
Lär dig av Trani, ha sönder strumpbyxorna när du drar dem på dig så har ju katterna ett hål att börja vid! :up:

Men vilket snyggt lik du kommer bli i alla fall :love:!
Alltså, jag tänker att man borde ha @Mammas hårleggings? Så blir det en mer naturlig övergång.

Men det känns hopplöst. HOPPLÖST. Just som jag kommer ikapp och börjar hänga med i svängarna igen så ska ni sova hela bunten. För se, ni har tydligen jobb och skola och sånt trams. Pah.

Du får börja göra som NORMALT folk och VÄNDA på dygnet. Helt enkelt.

FÖR VAD ÄR LIVET UTAN BUKE OSV OSV OSV

Men vilket snyggt lik du kommer bli i alla fall :love:!
Alltså, jag tänker att man borde ha @Mammas hårleggings? Så blir det en mer naturlig övergång.

Men det var ju en grej att man skulle ha flera strumpbyxor, dvs lager på lager, för optimal effekt? Tre lager, men inte fyra.
Lager 1: @Mammas hårleggings
Lager 2: Kasslerstrumpbyxor
Lager 3: Strumpbyxor med hög transparens, för att få den där lite "slickade" effekten på hårstrumpbyxorna.

Är det titeln på din självbiografi?
Faktiskt ingen dum idé! Måste genast börja...

Det där med hålen fixar jag också. Klarar jag att få på mig dem utan problem så kan du ge dig den på att jag drar in benen under stolen, hittar en utstickande skruv och får hål bakpå vaden.

Har alltid, alltid ALLTID ett extrapar i handväskan. eller vänta... :crazy: INTE IDAG! :eek: Jag plockade ur dem hemma i fredags! :banghead:

Men det var ju en grej att man skulle ha flera strumpbyxor, dvs lager på lager, för optimal effekt? Tre lager, men inte fyra.
Lager 1: @Mammas hårleggings
Lager 2: Kasslerstrumpbyxor
Lager 3: Strumpbyxor med hög transparens, för att få den där lite "slickade" effekten på hårstrumpbyxorna.
Nej jag får seriöst äckelpanik av att föreställa mig det där! :nailbiting:

Gillar f ö att man kan dra till sig folks uppmärksamhet genom att tagga dem. Ska börja överanvända det bara för att kunna föreställa mig känslan när t ex @Mammas loggar in, ser 116 nya notiser och tror att det är något viktigt.

Nej jag får seriöst äckelpanik av att föreställa mig det där! :nailbiting:

Gillar f ö att man kan dra till sig folks uppmärksamhet genom att tagga dem. Ska börja överanvända det bara för att kunna föreställa mig känslan när t ex @Mammas loggar in, ser 116 nya notiser och tror att det är något viktigt.

Vi kan ha en @Mammas kupp. Tagga henne i alla inlägg, som om vi ville henne något :idea:

Snacka om att jag skulle få panik om jag loggade in och hade en hel hög med notiser om att folk taggat mig i inlägg... Stackars @Mammas.

Jag tycker vi ska tänka på @Mammas oftare.
Upplyst min arbetsplats om Happy Pantyhose-dagen, de var milt undrande.
Undrar vad @Mammas gör nu?

@Trani borde btw få offentligt spöstraff för spoliern. Det heter inte spemahink, det heter sprutluder har jag lärt mig av en ung charmerande yngling den gången jag försökte nätdejta i min ungdom.

Kan ni inte alla komma och jobba med mig? Vavavavvavavavavava? Det vore fabulöst! Ser det framför mig, en armada av strumpor som tar över världen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 155
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
253
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama