Ja absolut. Som en extra fin drinkpinne!Absolut! Så länge du är okej med att jag blandar mina drinkar med Penis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja absolut. Som en extra fin drinkpinne!Absolut! Så länge du är okej med att jag blandar mina drinkar med Penis.
För mig är det ok. Bara du ger fan i att olla mitt godis.
Våga inte kalla Penis för pinne!Ja absolut. Som en extra fin drinkpinne!
Tequila med Penis. Vad är det du inte förstår?Vad är det som ska blandas, förresten? Tequila med tequila? Salt direkt i?
Money, money, money.
Tequila med Penis. Vad är det du inte förstår?
All by myself.Jag är forever alone ikväll.
Jag har Minttu. Och en Shanghai (eller vad den nu heter). Spara till bättre tillfälle eller parta loss all by my self?
Penis är inte jämställt med NÅGOT.Är det jämställt med "tequila med dopp" då eller?
All juice är lite snuskig IMO.Åååååh, en med fyllning!
Jag super ner mig på campari och grapejuice, ni är så snuskiga.
Mitt förslag är att du häller ut Minttun i toaletten alternativt sparar den till läggdags och borstar tänderna med den. Shanghai? Singha? Drick. All by yourself.Jag är forever alone ikväll.
Jag har Minttu. Och en Shanghai (eller vad den nu heter). Spara till bättre tillfälle eller parta loss all by my self?
Mitt förslag är att du häller ut Minttun i toaletten alternativt sparar den till läggdags och borstar tänderna med den. Shanghai? Singha? Drick. All by yourself.
LÖSGODIS!!!!
Så imponerad över hur länge du har haft det!Jag hade nästan 1,5kg förra fredagen, det sista tog slut idag...
@Mammas Och @Lillelorden
Varför är ni inte och viskar i mitt öra när det verkligen behövs?!
Mina öron blöder pga ESC!
Och jag saknar strumpbyxorna på scenen. Varför är det ingen som uppmärksammar dem?
Så imponerad över hur länge du har haft det!
Min mening hade varit;
Jag hade nästan 1,5kg igår kväll, det sista tog slut imorse...