Tror du vi kan gå igenom okontrollerat våld också?@Lillelorden är dessutom väldigt bra på obefogat våld om du vill lära dig det med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror du vi kan gå igenom okontrollerat våld också?@Lillelorden är dessutom väldigt bra på obefogat våld om du vill lära dig det med!
Speciellt kärleken till ett par strumpbyxor. Det är en tragisk saga.Love hurts.
På vår kurs? Absolut. Ta på din kortaste kjol så ska vi nog kunna komma till någon form av understanding.Tror du vi kan gå igenom okontrollerat våld också?
Skönt att nån håller sig till ämnet. Jag målade förresten naglarna imorse(händer typ aldrig eller bara när månen är i nedan och en blind albinokatt gal mot den) och insåg först efteråt var inspirationen kom ifrån. Jag är en vek och lättpåverkad varelse.Speciellt kärleken till ett par strumpbyxor. Det är en tragisk saga.
Jag hoppas att det matchade dina fitthårsrosetter?Skönt att nån håller sig till ämnet. Jag målade förresten naglarna imorse(händer typ aldrig eller bara när månen är i nedan och en blind albinokatt gal mot den) och insåg först efteråt var inspirationen kom ifrån. Jag är en vek och lättpåverkad varelse.
It's a heartache.Speciellt kärleken till ett par strumpbyxor. Det är en tragisk saga.
Jag är en vek och lättpåverkad varelse.
Jag tycker sällan att kärleken till strumpbyxor är ömsesidigSpeciellt kärleken till ett par strumpbyxor. Det är en tragisk saga.
Du och jag skulle kunna ha ett enormt vackert abusive relationship.
Självfallet. Körde Jackie O-stuk på fitthårsrosetterna idag och matchade med pillerburk.Jag hoppas att det matchade dina fitthårsrosetter?
Yes, master. Anything you say, master.Du och jag skulle kunna ha ett enormt vackert abusive relationship.
Norrland? Pfft!Hade jag gärna gjort om du inte hade bott i NORRLAND!
So true.
Men det är inget man ska skoja om, stämningen blev något tryckt när jag försökte.
Norrland? Pfft!
Hur vet du vart jag bor förrsten? Staaaaalker!!
Verklish. Nästan som heartachen när du gick imorse.It's a heartache.
LÖSGODIS!!!!Jaha, eftersom ingen kom hit med godis får jag väl ta saken i egna händer. Som vanligt. Önska mig lycka till, för nu går jag till kiosken på hörnan och botaniserar bland vällagrat lösgodis som kvarterets alla ungar pillat på.
Men, va? Jag trodde det bara var vi? Du och jag. Det här var vi inte överens om!Verklish. Nästan som heartachen när du gick imorse.
Jag läser dig som en öppen bok, min vän!
(Ps. Kolla bakom dig!)
Jaha, eftersom ingen kom hit med godis får jag väl ta saken i egna händer. Som vanligt. Önska mig lycka till, för nu går jag till kiosken på hörnan och botaniserar bland vällagrat lösgodis som kvarterets alla ungar pillat på.