Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att du alltid skriker mitt namn. Höhö.Nej, hon heter BRÖLANDERS. Det ska också alltid skrivas med versaler.
Oh yes...För att du alltid skriker mitt namn. Höhö.
Gud, du är sååååå osexig när du förnekar ditt förflutna!Vem är det? Vill hen ligga?
Gud, du är sååååå osexig när du förnekar ditt förflutna!
She just wants you to scream...Gud, du är sååååå osexig när du förnekar ditt förflutna!
Perfektion är odrägligt för omgivningen.
Du vill alltså ligga med dig själv?Nu vet jag inte om du pratar om rätt person, jag har ALDRIG förnekat något öht? Inte min stil.
Lite-hårdhänt?Funderar för övrigt på om inte @Lillelorden är man? Lille-Hård-En. Eller är hon inte det för att det egentligen står Lille-Hård-Hen?
Lite-hårdhänt?
Påminn mig inte. Du ligger ju mer med dig själv även när du ligger med mig.@Lillelorden Säg någon gång jag inte vill ligga med mig själv? Är den sexpartner som ja haft längst och som ALLTID vet vad jag vill ha.
Så varslet behövde du FRÅGA då?! VAVAVAVA?!??@Lillelorden Säg någon gång jag inte vill ligga med mig själv? Är den sexpartner som ja haft längst och som ALLTID vet vad jag vill ha.
Varslet.Så varslet behövde du FRÅGA då?! VAVAVAVA?!??
Påminn mig inte. Du ligger ju mer med dig själv även när du ligger med mig.
Så varslet behövde du FRÅGA då?! VAVAVAVA?!??
Du verkar inte tycka att det är så positivt? Förstår inte varför?