"Förut var jag schizofren men nu mår vi bättre"?Måste alltid fråga. Tar du mig för en jäkla våldtäktsman va? vavava?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Förut var jag schizofren men nu mår vi bättre"?Måste alltid fråga. Tar du mig för en jäkla våldtäktsman va? vavava?
"Förut var jag schizofren men nu mår vi bättre"?
Flerfamiljshus.Det heter faktiskt multipla personligheter!
Det heter faktiskt multipla personligheter!
Åh, kan inte du hålla kurs i härskartekniker? Känner att jag behöver öva på att förminska andra. Har legat av mig alldeles.Stumpan då. Vad fint du kan.
Åh, kan inte du hålla kurs i härskartekniker? Känner att jag behöver öva på att förminska andra. Har legat av mig alldeles.
Åh, kan inte du hålla kurs i härskartekniker? Känner att jag behöver öva på att förminska andra. Har legat av mig alldeles.
Och så tycker jag att nån kan komma hit med en påse godis NU. Pronto.
@Lillelorden är dessutom väldigt bra på obefogat våld om du vill lära dig det med!
Aldrig obefogat. Aldrig. Obefogat.
Den man älskar agar man. Eller?Mitt misstag. Du gör det bara av kärlek och för att jag ska lära mig när jag gör fel...
Mitt misstag. Du gör det bara av kärlek och för att jag ska lära mig när jag gör fel...
Men precis. Du hade ju aldrig gjort det om du inte älskat dig själv, eller?Som när jag lyckades bränna båda handlederna mot ugnsgallret? Då lövade jag mig själv lite extra.
Hade jag gärna gjort om du inte hade bott i NORRLAND!Jag har godis. Du är välkommen hit.
Men precis. Du hade ju aldrig gjort det om du inte älskat dig själv, eller?
Love hurts.Som när jag lyckades bränna båda handlederna mot ugnsgallret? Då lövade jag mig själv lite extra.