Men, va? Jag trodde det bara var vi? Du och jag. Det här var vi inte överens om!
You gotta buy the bull before you can milk it, om du fattar vad jag menar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men, va? Jag trodde det bara var vi? Du och jag. Det här var vi inte överens om!
Näe, jag hänger inte riktigt med. Mjölka först, betalning sen?You gotta buy the bull before you can milk it, om du fattar vad jag menar.
Sluta! Menar du att jag ska köpa nåt tråkigt i hermetiskt tillsluten förpackning? Sällan!Jag tänker inte hålla ditt hår!
Så jäkla förnedrande.
Så jäkla förnedrande.
Ja. Morotsstavar kanske. Eller kvarg.Sluta! Menar du att jag ska köpa nåt tråkigt i hermetiskt tillsluten förpackning? Sällan!
Dirtytalk med dig: "Vill Penis penetrera mig nu?"Inte lika förnedrad som min Penis känner sig efteråt.
(Man måste omtala den som Penis)
Attans, synd att jag hann iväg(och hem, det är verkligen nära) innan jag såg ditt inspirerande förslag på alternativt godis. Himla synd, faktiskt.Ja. Morotsstavar kanske. Eller kvarg.
Dirtytalk med dig: "Vill Penis penetrera mig nu?"
Det är okej. Jag har hittat en hink tequila med sugrör.Jag måste sätta i mig en hel flaska vin nu, annars kommer jag inte orka med er.
Mvh, ensamalkis
Åh. Vi kan alltså vara henalkisar tillsammans?Det är okej. Jag har hittat en hink tequila med sugrör.
PENIS!!!Kan ni sluta vara så snuskiga? Mina öron rodnar ända in till hammaren, städet och stigbygeln.
Det heter Myspinne. M-y-s-p-i-n-n-e
Absolut! Så länge du är okej med att jag blandar mina drinkar med Penis.Åh. Vi kan alltså vara henalkisar tillsammans?
Absolut! Så länge du är okej med att jag blandar mina drinkar med Penis.