Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lärde mig tidigt att hushålla med mitt godis. När jag var liten så hade jag en liten pappresväska med lösgodis, det räckte läääääääääänge!
Nu slog jag på TV:n i hopp om att få se lite strumpbyxor. Men icke. Bara ett par leggings.
Du tror inte att hon/den/det Conchita har strumpbyxor på sig?
God?Lekte bartender. Gjorde en drink. Jag döper den härmed till Shreks Hostmedicin.
Känns som att det hade varit billigare att bara köra den gröna Listerine från början.
Ser rätt giftig ut. Om LindgrenV inte svarat inom nån minut borde vi kanske agera. Eller?
Nu slog jag på TV:n i hopp om att få se lite strumpbyxor. Men icke. Bara ett par leggings.
Ser rätt giftig ut. Om LindgrenV inte svarat inom nån minut borde vi kanske agera. Eller?
Trikåer?Nu slog jag på TV:n i hopp om att få se lite strumpbyxor. Men icke. Bara ett par leggings.
Jag fnissade av att läsa det. Och jag har bara druckit te.Jag råkade rapa i sugröret. Det blev bubblor. Jag fnissade.
Ni borde kanske agera trots att jag svarar
Alltså, var kom det om strumpbyxor ifrån? Jäkla nya Buke!Trikåer?
Tror du inte att det är försent då redan? Vi kan ha en tyst minut för henne.
Trikåer?
Tror du inte att det är försent då redan? Vi kan ha en tyst minut för henne.
Alla gillar väl strumpbyxor? Särskilt sånna tunna som alltid går sönder? Eller va?Alltså, var kom det om strumpbyxor ifrån? Jäkla nya Buke!
Åffcårse!Nä, då är HEN ute och partajade för alla pengar HEN kommer tjäna på sin nya patenterade hostmedicin
Åffcårse!
Ålreddy partying vitt mah buddieeees