Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eeeh. Alltså, jo, ehrm, det är lite sent att komma med en sån begäran. Liksom.@Koltrast Ingen bild på ditt godis? Är inte det här insta eller?
Vilken tur, jag vill inte se godis nu!Eeeh. Alltså, jo, ehrm, det är lite sent att komma med en sån begäran. Liksom.
Jamen precis, såhär dags kan man ju inte knäppa bilder till höger o vänster.@Koltrast Va, hur menar du? Ska du sova? I så fall får du ta en bild när du går upp imorgon?
Men åååååh, JävlaMammas!!!Meh, ni är tråkiga! Själv äter jag vinägerchips!
Va! Ååååh. Vinägerchips. Fan att du bor i Norrland. Vad är det för sorts vinägerchips? Jag är inget chipsfan i vanliga fall, men vinägervarianten har jag fastnat för. Visste inte att de fanns i Sverige. Fast det kanske är något Norrländskt märke?Meh, ni är tråkiga! Själv äter jag vinägerchips!
Förresten tycker jag att vi borde stämma upp i hyllningssång för SocialDemokrathenman som initierade denna viktiga tråd och styrde in oss på denna djuplodande diskussion om strumpbyxor.
De är helt jävla underbara!Estrellas variant! Finns typ överallt? Inte riktigt lika vinägriga som typ brittiska men helt ok!
Gillade först detta inlägg, men insåg sen att jag såklart inte gillar att vi skulle vara tråkiga. Hittade då den fantastiska knappen Sluta gilla. Underbart!Meh, ni är tråkiga! Själv äter jag vinägerchips!
Estrellas variant! Finns typ överallt? Inte riktigt lika vinägriga som typ brittiska men helt ok!
Nu kommer du tänka på mig varje gång du äter vinägerchips till middag!Jag äter VERKLIGEN aldrig chips. Har aldrig sett dessa förut. Hopplöst efter och förlorad för alltid.
Gillade först detta inlägg, men insåg sen att jag såklart inte gillar att vi skulle vara tråkiga. Hittade då den fantastiska knappen Sluta gilla. Underbart!
Vinägerchips är väl ändå lite bättre än lösgodis som middag betraktat. Ska tänka ljuva tankar om dig när jag knaprar sura chips, självklart!Nu kommer du tänka på mig varje gång du äter vinägerchips till middag!
Min tarmflora har aldrig varit bättre, tackar som frågar!Tja, du kan ju kombinera och på så sätt få i dig fler (närings)ämnen med lösgodis. Eller bakterier, om du handlar på kvarterskiosken.