Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klarade inte av att hänga både här & eurovision tråden samtidigt :OHej @Wingates Varför hängde du inte här medan du hinkade den?
Därför att det är nu det roliga börjar?Eller hur, vad är poängen med att vänta till efteråt?
Ja, nu ger vi en svart kamel till @Wingates tycker jag!Eller hur, vad är poängen med att vänta till efteråt?
Personligen gillar jag mer färgglada kameler. Men tack ändå ^_^Ja, nu ger vi en svart kamel till @Wingates tycker jag!
Aha. Jag hängde ingenstans under ESC, bara efter att alla bidragen spelats. Sedan hängde jag här.Klarade inte av att hänga både här & eurovision tråden samtidigt :O
Får så dålig simultankapacitet på fyllan But now im back bitches!
HAr inga strumbyxor på mig dock..
LÄNK!Personligen gillar jag mer färgglada kameler. Men tack ändå ^_^
Tycker det låter lite diskriminerande mot oss som faktiskt gillar riktiga färger
Vadå riktiga färger? Är du rasist?!Tycker det låter lite diskriminerande mot oss som faktiskt gillar riktiga färger
Jaha, så nu är vissa färger bättre än andra?Tycker det låter lite diskriminerande mot oss som faktiskt gillar riktiga färger
Hon har en ond plan, hon ska inte använda murar enbart för att dela upp män och kvinnor, utan även olikfärgade kameler.Jaha, så nu är vissa färger bättre än andra?
Jag fnissade av att läsa det. Och jag har bara druckit te.