Hedinn
Moderator
@Mammas @Lillelorden Men, vad är liksom syftet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De av halm. Man får en riktigt naturlig look av dem.Vilka strumbyxor ¨håller bäst i stallet? För det är dit jag ska idag, men jag vill ju fira..
Det absolut viktigaste är att bära matchande fittoffrosetter samt att bära tröjkort klänning. Betänk även att strumpbyxan med fördel har hål i fittregionen alternativt en transparent panel där, allt för att exponera de trendriktiga rosetterna.Vilka strumbyxor ¨håller bäst i stallet? För det är dit jag ska idag, men jag vill ju fira..
Jag röstar för fabulös strumpbyxans dag!Grattis på strumpbyxans dag, allesammans! Eller glad strumpbyxans dag? God? Trevlig?
1) Hade varit på om jag hade bott i Stockholm!Hörru @Trani visst bor du i stockholm? Jag råkar veta att det är en kvinnor-i-rullskridskor-match imorgon, äru på?
Mitt tips är att undvika de orangea strumpbyxorna om du står mycket med benen ihop. Undvik gärna grönt på överkroppen. Hästar har så svårt att se skillnad på en själv och genmodifierade (men lyckliga!) morötter!Vilka strumbyxor ¨håller bäst i stallet? För det är dit jag ska idag, men jag vill ju fira..
Gissar vilt: Du måste ha på dig strumbyxor?Finns det några speciella regler på strumpbyxans dag??
Trani är smart! Det hade jag aldrig tänkt på själv! Jag funderar på att lära på dubbla, för att jag inte kan bestämma mig för färg. Är det okej?Gissar vilt: Du måste ha på dig strumbyxor?
F ö värt att upprepas. Ordnade till textstorleken som du slarvade med också.Trani är smart!
@Mammas @Lillelorden Men, vad är liksom syftet?
Min gissning är att huvudsyftet är att slita på miljön så mycket som möjligt, eftersom den jävla hylsan inte går att återbruka och är av typ papp...?
Och att man inte ska få mens på fingrarna, kanske? Eller att tampongen ska komma tillräckligt långt upp i fitty?
Tål att fylleförklaras.
Den alldeles korrekta, nyktra, förklaringen är att det är till för folk som har fobi för sin egen kropp. Så lite kontakt som möjligt liksom.Tål att fylleförklaras.