Hedinn
Moderator
Det är därför man ska doppa benen i nagellack vid första användningen!Alla gillar väl strumpbyxor? Särskilt sånna tunna som alltid går sönder? Eller va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är därför man ska doppa benen i nagellack vid första användningen!Alla gillar väl strumpbyxor? Särskilt sånna tunna som alltid går sönder? Eller va?
Attans, synd att jag hann iväg(och hem, det är verkligen nära) innan jag såg ditt inspirerande förslag på alternativt godis. Himla synd, faktiskt.
"Nu vill jag att Penis siktar in sig på lusthuset"
För mig är det ok. Bara du ger fan i att olla mitt godis.
Mycket imponerande! Jag åt upp mitt på vägen från affären, så inte min far skulle äta upp godiset när jag kom hem
Det är därför man ska doppa benen i nagellack vid första användningen!
Eller hur! Gärna i massa superfab färger så man blir lite extra hipp! (
Låter som min far. Jag jobbar fortfarande på att inte kasta i mig hela chipspåsen på en gång, det var liksom tre minuter från att de hälldes upp när jag växte upp.
Har vi samma far?!?!
Japp, jag väntar fortfarande på att den borttappade tjillevippen-spiken ska hittas så det blir möjligt!Eller hur! Gärna i massa superfab färger så man blir lite extra hipp! (
Det är därför man ska doppa benen i nagellack vid första användningen!
Nu talar jag å @Lillelorden å hens vägnar;
LACKNAFTA SKA'RE VA!
Sånt löser man genom att ransonera och ge fadern en egen chipsskål! Så gör vi fortfarande här när familjen är samlad, det är liksom enda sättet.Låter som min far. Jag jobbar fortfarande på att inte kasta i mig hela chipspåsen på en gång, det var liksom tre minuter från att de hälldes upp när jag växte upp.
Huuuuur kan du säga nåt sånt när det bara är en halvtimme kvar till strumpbyxans dag?!Själv funderar jag på att skippa strumpbyxorna och betsa benen direkt istället. Vad tror ni?
Sånt löser man genom att ransonera och ge fadern en egen chipsskål! Så gör vi fortfarande här när familjen är samlad, det är liksom enda sättet.
Huuuuur kan du säga nåt sånt när det bara är en halvtimme kvar till strumpbyxans dag?!
Tja, under kriget målade folk en låtsassöm på baksidan av benet för att fejka strumpbyxor, så varför inte?Själv funderar jag på att skippa strumpbyxorna och betsa benen direkt istället. Vad tror ni?
RRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOT!!
Konservativa jävel.Nej, så har det inte varit förut och ska inte vara idag heller, så det så!
Konservativa jävel.