bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hörrni vad är detta? Här går man ut en fredagskväll och drar sig en välförtjänt fylla, vaknar klockan tre på eftermiddagen, förvånansvärt nog hemma i sin egen säng (:eek::up:) och så ser jag att ni har hängt här hela kvällen UTAN MIG! :rage:

Vet ni hur lång tid det tar att läsa och gilla ifatt 30 sidor? Trettio (30) sidor!

Ut med er och drick tequila istället.

Hörrni vad är detta? Här går man ut en fredagskväll och drar sig en välförtjänt fylla, vaknar klockan tre på eftermiddagen, förvånansvärt nog hemma i sin egen säng (:eek::up:) och så ser jag att ni har hängt här hela kvällen UTAN MIG! :rage:

Vet ni hur lång tid det tar att läsa och gilla ifatt 30 sidor? Trettio (30) sidor!

Skyll dig själv om du tycker att tequila och sömn är viktigare än vad vi är! :mad:

Hört talas om smartphones? Då hade du kunnat hänga här med oss samtidigt som du varit ute och rumlat! :idea:

Men grattis iaf till att du hittat din egen säng!

Alltså någon måste ju vara ute i Verkligheten och samla in empirisk data. Jag var faktiskt ute i syfte att undersöka de där Män-i-Skor som ni bara sitter här och pratar om. Fuck teori liksom.

Jag tog medvetet inte på mig strumpbyxor. Dels för att jag inte vill slakta dem med mina fyllefingrar, dels för att jag som vegan givetvis inte vill smeta äggvita på benen, men mest för att jag ville smälta in bland Männen (jag hade skor också!). Planen var att go native men jag tror att de genomskådade mig för de försökte hångla med mig? :cautious:

Jag har en smartphone men jag kan inte dansa och surfa samtidigt. Simultanförmågan blir ännu sämre av shots dessutom.

Alltså någon måste ju vara ute i Verkligheten och samla in empirisk data. Jag var faktiskt ute i syfte att undersöka de där Män-i-Skor som ni bara sitter här och pratar om. Fuck teori liksom.

Jag tog medvetet inte på mig strumpbyxor. Dels för att jag inte vill slakta dem med mina fyllefingrar, dels för att jag som vegan givetvis inte vill smeta äggvita på benen, men mest för att jag ville smälta in bland Männen (jag hade skor också!). Planen var att go native men jag tror att de genomskådade mig för de försökte hångla med mig? :cautious:

Jag har en smartphone men jag kan inte dansa och surfa samtidigt. Simultanförmågan blir ännu sämre av shots dessutom.
Du hade alltså trikåer?

Verkligheten? Vilket konstigt ord?! Kom du på det skälv @Trani så du kan använda det och därmed verka överlägsen?

Hela grejen med att medvetet undvika strumpbyxor och ha på sig skor tycker jag signalerar att kvinnor inte duger med sina bara fötter och tåtofsar. :( Du vill bergis avköna samhället och göra alla till Henniskor!

För att hon är så jävla bra? :D

Svär inte!!
ThinkOfTheChildren.jpg

Typiskt femhenister att prioritera fel!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 158
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama