Du fattar väl att hen bara gör det för att hen gillar dig?
"Hens will be hens" liksom!
Tänk om jag inte vill be omtyckt av hens! Jag ska inte behöva ta emot känslor jag inte vill ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du fattar väl att hen bara gör det för att hen gillar dig?
"Hens will be hens" liksom!
Jag hänger inte med i tugget snart känner jag.
Då har du alltså, till skillnad från mig, hängt med överhuvudtaget?
Nä, egentligen inte!
Då har du alltså, till skillnad från mig, hängt med överhuvudtaget?
Mammas bara ljuger. Jämt. Har det verkligen undgått dig?Jag som trodde att du var lite av em stilsättare! Och så visar det sig att du inte har en aning
Min världsbild är i spillror
Mammas bara ljuger. Jämt. Har det verkligen undgått dig?
Nooo, really?!
Skyll dig själv om du tycker att tequila och sömn är viktigare än vad vi är!Hörrni vad är detta? Här går man ut en fredagskväll och drar sig en välförtjänt fylla, vaknar klockan tre på eftermiddagen, förvånansvärt nog hemma i sin egen säng () och så ser jag att ni har hängt här hela kvällen UTAN MIG!
Vet ni hur lång tid det tar att läsa och gilla ifatt 30 sidor? Trettio (30) sidor!
Ut med er och drick tequila istället.
Hörrni vad är detta? Här går man ut en fredagskväll och drar sig en välförtjänt fylla, vaknar klockan tre på eftermiddagen, förvånansvärt nog hemma i sin egen säng () och så ser jag att ni har hängt här hela kvällen UTAN MIG!
Vet ni hur lång tid det tar att läsa och gilla ifatt 30 sidor? Trettio (30) sidor!
Du hade alltså trikåer?Alltså någon måste ju vara ute i Verkligheten och samla in empirisk data. Jag var faktiskt ute i syfte att undersöka de där Män-i-Skor som ni bara sitter här och pratar om. Fuck teori liksom.
Jag tog medvetet inte på mig strumpbyxor. Dels för att jag inte vill slakta dem med mina fyllefingrar, dels för att jag som vegan givetvis inte vill smeta äggvita på benen, men mest för att jag ville smälta in bland Männen (jag hade skor också!). Planen var att go native men jag tror att de genomskådade mig för de försökte hångla med mig?
Jag har en smartphone men jag kan inte dansa och surfa samtidigt. Simultanförmågan blir ännu sämre av shots dessutom.
Hörrni vad är detta? Här går man ut en fredagskväll och drar sig en välförtjänt fylla, vaknar klockan tre på eftermiddagen, förvånansvärt nog hemma i sin egen säng () och så ser jag att ni har hängt här hela kvällen UTAN MIG!