bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bitter? Hmmm...kanske lite salt på tomaten kan hjälpa?
Socker! Menligt mannerström ska det vara en knivsudd socker för att få bort den tråkiga bitterheten.
Och om någon vet så är det Mannerström, han är ju MAN och har inte märkt av någon sexistisk attityd inom restaurangbranschen!

Socker! Menligt mannerström ska det vara en knivsudd socker för att få bort den tråkiga bitterheten.
Och om någon vet så är det Mannerström, han är ju MAN och har inte märkt av någon sexistisk attityd inom restaurangbranschen!
Givetvis inte. Det hörs ju på namnet att han är så elektrisk att alla kvinnor faller som furor för hans fötter. Och trikåer.

Givetvis inte. Det hörs ju på namnet att han är så elektrisk att alla kvinnor faller som furor för hans fötter. Och trikåer.

Precis! Han har allt liksom, både trikåer och elektricitet! Den som ändå fick vara som han!

Jag får aldrig vara honom när vi har rollspel här hemma, min sambo är så könsstereotyp så han tycker inte att det är trovärdigt när jag vill gestalta en sådan karlakarl!

Det har du nog rätt i, sirap är sällan gulliga där de står i storköpet och bjuder ut sig själva i likadana flaskor!

Honung är ju lite mer personligt och gulligt så länge det inte handlar om plågade bin!
De plågade bina bryr du dig om, ja, men hur mår björnarna när du äter upp deras mat?

De plågade bina bryr du dig om, ja, men hur mår björnarna när du äter upp deras mat?

Alltså det går faktiskt inte att ta ansvar för allt! Jag prioriterar bina för de bor granne med mig men björnarna bor någon annanstans och då bryr jag mig inte!

Dessutom äter jag inte @honung för det är så otrevligt med kannibalism! Så sluta tracka på mig och tracka @honung för att hen inte ger sig själv till björnarna!

Alltså det går faktiskt inte att ta ansvar för allt! Jag prioriterar bina för de bor granne med mig men björnarna bor någon annanstans och då bryr jag mig inte!

Dessutom äter jag inte @honung för det är så otrevligt med kannibalism! Så sluta tracka på mig och tracka @honung för att hen inte ger sig själv till björnarna!
Hörredudu!
Låt @Hedinn tracka så mycket hon vill! Hen har faktiskt inget bättre för sig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 158
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter