Uppenbarligen är du en sån där mili tant som har grönt lack, my bad! Jag misstog mig!
Grönt är skönt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppenbarligen är du en sån där mili tant som har grönt lack, my bad! Jag misstog mig!
Men det är ju fröna som är framtiden!!
Och hur vet du det? Har du någonsin tagit en tugga på en grön fisk till exempel? Eller en grön köttbit? Jag skulle nog fundera en stund till över det där argumentet. Om jag vore du.Grönt är skönt!
Näää, gula ska det vara!
GULT ÄR FINT! Sådetså @ananya
Åtta grader? Det är ju varmt i en öken..!Jag inser att jag typ försöker odla i en öken. Min stackars växter har 8 grader ute, får typ inget vatten och ingen sol. Men vad gör det när man har strumpbyxor? Så länge jag känner den ljuva känslan av nylon mot kroppen är jag nöjd.
Kanske borde ha helkroppsstrumpa? Som den ultimata hyllningen?
Ultimata hyllningen till den här tråden? Ja kanske det?Jag inser att jag typ försöker odla i en öken. Min stackars växter har 8 grader ute, får typ inget vatten och ingen sol. Men vad gör det när man har strumpbyxor? Så länge jag känner den ljuva känslan av nylon mot kroppen är jag nöjd.
Nej, men jag odlar lök i kylskåpet.Nähä, för det är jorden! Har du försökt plantera tomater i en öken nån gång, vavavava? Nä, jag tänkte väl det!
Jag inser att jag typ försöker odla i en öken. Min stackars växter har 8 grader ute, får typ inget vatten och ingen sol. Men vad gör det när man har strumpbyxor? Så länge jag känner den ljuva känslan av nylon mot kroppen är jag nöjd.
Och hur vet du det? Har du någonsin tagit en tugga på en grön fisk till exempel? Eller en grön köttbit? Jag skulle nog fundera en stund till över det där argumentet. Om jag vore du.
Nej, men jag odlar lök i kylskåpet.
Åtta grader? Det är ju varmt i en öken..!
Har du bild? Jag tror jag har odlat mest! Även om den praktlöken inte finns med oss längre.Jag med!
Nej, men jag odlar lök i kylskåpet.
Har du bild? Jag tror jag har odlat mest! Även om den praktlöken inte finns med oss längre.