En ska inte ta åt sig för mycket av vad skummisar på nätet häver ur sig.Tack för förtydliganden! Nu slipper jag vara uppe hela natten och grubbla på vad hen menade!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En ska inte ta åt sig för mycket av vad skummisar på nätet häver ur sig.Tack för förtydliganden! Nu slipper jag vara uppe hela natten och grubbla på vad hen menade!
@Hyacinth
Om du någonsin vill ha ett extra barn som är hyfsat självgående och kan hjälpa till att lära nobelpristagaren allt om streetcred (se tidigare inlägg om tequila) och spenderar övrig tid med att titta storögt och beundrande på dig, så finns jag tillgänglig. Tar betalt i jordnötssmör.
Du kom upp på bardisken i alla fall. Jag har druckit tequila en gång i mitt liv, allt jag lyckades med var att ta mig nedför en trappa...Du är så välkommen! Jag kan tyvärr inte dricka tequila, det slutade sist med en stukad fot efter fall från bardisk. Ack ja den ungdomen.
En ska inte ta åt sig för mycket av vad skummisar på nätet häver ur sig.
Män i trikåer.Tack!
Och du har så rätt! En vet aldrig vad det är för typer som sitter bakom skärmen
Det var så lite så! Den där Lillelorden verkar ju vara en sällsynt skum typ, så det är bäst du tar det försiktigt.Tack!
Och du har så rätt! En vet aldrig vad det är för typer som sitter bakom skärmen
Det var så lite så! Den där Lillelorden verkar ju vara en sällsynt skum typ, så det är bäst du tar det försiktigt.
Alltså, tänk dig det här, men med några fittoffsrosetter och flätade tåhår, så har du Lillelorden.Det var så lite så! Den där Lillelorden verkar ju vara en sällsynt skum typ, så det är bäst du tar det försiktigt.
Män i trikåer.
Eller män utan trikåer?
Nej fy, nu var du snuskig. Sånt kan vi ju inte prata om, då rodnar jag. Tihi!
Mina strumpbyxor var nerkletade med nagellack när jag satte mig i sandlådan, jag fastnade.Äh, kom upp ur sandlådan och konversera som en vuxen person
Mina strumpbyxor var nerkletade med nagellack när jag satte mig i sandlådan, jag fastnade.
Det hade aldrig hänt med lacknafta!Mina strumpbyxor var nerkletade med nagellack när jag satte mig i sandlådan, jag fastnade.
Eller hur!Hatar när det händer!
Jag vet, men nu har inte min jättebeställning av lacknafta hunnit hit än!Det hade aldrig hänt med lacknafta!
Typiskt jättedålig bortförklaring!Jag vet, men nu har inte min jättebeställning av lacknafta hunnit hit än!
Fittoff.Typiskt jättedålig bortförklaring!
Äntligen nån som förstår mig!Hen menar fitoff, för att tala klarspråk.