Men det är praktiskt. Så fort hen mopsar kan jag bara säga "tyst. Du har haft min menskopp i din mun".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själva försökte vi få napp genom att klockan halv sex på morgonen skråla "ligg med alla brudar" på bussen. Ingen ville ligga, jag undrar fortfarande varför
La den antagligen på ägget.Oooooh. Jag vet! Du åt upp den!
Eller hade den som äggkopp? Ägg som ägg och kopp som kopp?La den antagligen på ägget.
Har du gått igenom fittoffsarna ordentligt? Mycket kan gömma sig bland de dekorationerna.
Men det är praktiskt. Så fort hen mopsar kan jag bara säga "tyst. Du har haft min menskopp i din mun".
Kollat bland besticken eller kastrullerna då?
Har den kanske ångat upp för att du lämnade den lite för länge på spisen?
Oooooh. Jag vet! Du åt upp den!
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig där. Får heller aldrig ligga på bussen. Det här jäkla tomtesverige...
Eeeew!Ok. Sista.
Hyacinth, lägger käckt menskoppen på sniskan på handfatet för att torka.
Har samtidigt besök av vän, kalla honom klåfingrig. Precis när jag står och lagar något trevligt av en dansk filé så hörs ett flåsande bakom min rygg.
Där står min vän med min menskopp i munnen och blåser som vore det en trög ballong, sen tar han ut den och frågar efter backventilen.
Så kolla i munnen på en bekant, säger jag.
Får du inte ens ligga när det är tomt med folk på bussen? När det är fullt så förstår jag om alla andra inte vill ställa sig upp så du ska få plats att ligga, men är det få personer tycker jag definitivt att du kan kräva baksätet för dig själv så du kan sträcka ut!
Eller hur. Mer liggande på bussen!Jag kan tyvärr inte hjälpa dig där. Får heller aldrig ligga på bussen. Det här jäkla tomtesverige...
Det var det jag också funderade över. Att jag har svårt för det är en sak, bussen är redan full när jag kliver på.
Ser du hur ansvarstagande jag är i trafiken @LillelordenJag åker inte buss, fast trots att jag är ensam i bilen är det väldigt svårt att ligga. Det känns inte riktigt lika farligt som att kolla på mobilen när en kör, men nästan.
Jag åker inte buss, fast trots att jag är ensam i bilen är det väldigt svårt att ligga. Det känns inte riktigt lika farligt som att kolla på mobilen när en kör, men nästan.
Vilken av dom? Är det flätorna på dina tår är jag inte intresserad.
Hen menar fitoff, för att tala klarspråk.Vilken av dom? Är det flätorna på dina tår är jag inte intresserad.
Fittflätan, hoppas jag.Vilken av dom? Är det flätorna på dina tår är jag inte intresserad.
Tack för förtydliganden! Nu slipper jag vara uppe hela natten och grubbla på vad hen menade!Hen menar fitoff, för att tala klarspråk.