Din mamma, din pappa, din fru och dina barn.
(Jag har expanderat)
DUÄRINTEMINRIKTIGAFAMILJ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din mamma, din pappa, din fru och dina barn.
(Jag har expanderat)
Nu dog jag lite
Isf frågade hen inte innan.Du har inte lånat ut den till någon då?
Annars kolla i kylen, där hittar man alltid skumma saker!
Helt risktfritt. Nöden verkar stor på sina håll därinne.Om jag inte får ligga sen, så skyller jag på dig!
Det är mitt fredagsmys. Jag dödar trådar.
Isf frågade hen inte innan.
Hmm, ska kolla bland lökarna!
Isf frågade hen inte innan.
Ok, du har kollat i fitty, du har kollat bland lökarna. Var såg du den senast?Isf frågade hen inte innan.
Du ska då alltid vara värst...
För att återknyta till trådens ämne: Jag hittar inte min menskopp! Hur är det möjligt att tappa bort den mellan varje mens? Jag har letat ÖVERALLT....
.....Har tom dubbelkollat i fitty.
Det är det jag lever för!Du ska då alltid vara värst...
röstar också på vin
Vad har de stackars träden gjort för ont?
Kamelbak, kan kameler baka?
Jag är hungrig.
Tycker jag ju var himla onödigt
Har du gått igenom fittoffsarna ordentligt? Mycket kan gömma sig bland de dekorationerna.Isf frågade hen inte innan.
Ok, du har kollat i fitty, du har kollat bland lökarna. Var såg du den senast?
Ok. Sista.
Hyacinth, lägger käckt menskoppen på sniskan på handfatet för att torka.
Har samtidigt besök av vän, kalla honom klåfingrig. Precis när jag står och lagar något trevligt av en dansk filé så hörs ett flåsande bakom min rygg.
Där står min vän med min menskopp i munnen och blåser som vore det en trög ballong, sen tar han ut den och frågar efter backventilen.
Så kolla i munnen på en bekant, säger jag.
Ok. Sista.
Hyacinth, lägger käckt menskoppen på sniskan på handfatet för att torka.
Har samtidigt besök av vän, kalla honom klåfingrig. Precis när jag står och lagar något trevligt av en dansk filé så hörs ett flåsande bakom min rygg.
Där står min vän med min menskopp i munnen och blåser som vore det en trög ballong, sen tar han ut den och frågar efter backventilen.
Så kolla i munnen på en bekant, säger jag.
Jag kokade den. Sedan - ingen aning. Det var ju typ tre VECKOR sedan, mer eller mindre en livstid vid min späda ålder.
Har den kanske ångat upp för att du lämnade den lite för länge på spisen?Jag kokade den. Sedan - ingen aning. Det var ju typ tre VECKOR sedan, mer eller mindre en livstid vid min späda ålder.
Oooooh. Jag vet! Du åt upp den!Jag kokade den. Sedan - ingen aning.