Vadå, det handlar väl bara om hur man delegerar? Jag dricker öl, så bär du!Fast den enarmade kan u fortfarande bara dricka eller bära. Värdelöst när man ska flytta o behöver göra båda sakerna samtidigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vadå, det handlar väl bara om hur man delegerar? Jag dricker öl, så bär du!Fast den enarmade kan u fortfarande bara dricka eller bära. Värdelöst när man ska flytta o behöver göra båda sakerna samtidigt!
Och det drar du i dig en box av?
Jag tänker att vännen hade massa sådana här@Killaloe golvlampor
Ett under att hen kan stava till tequila.Och det drar du i dig en box av?
Men då kan hen inte ha lampskärmen på huvudet!En sån där käck skärmmössa med burkhållare och sugrör kanske?
Man behöver inte ens en arm, man kan småsparka på en oöm låda istället.
Tror att Lillelorden brukar köpa av såna där lastbilspolacker.Vart kan man köpa tequila på box?
Jamen jag var ju inte på Mars...Men allvarligt? Öl? Hört talas om vin?
Tror hon skrev det när hon var nykter och har sparat det som copy and paste.Ett under att hen kan stava till tequila.
Har man en mössa med CUNT på ska man bara hålla käften.
Och det drar du i dig en box av?
Tror att Lillelorden brukar köpa av såna där lastbilspolacker.
En sån där käck skärmmössa med burkhållare och sugrör kanske?
Man behöver inte ens en arm, man kan småsparka på en oöm låda istället.
Tror att Lillelorden brukar köpa av såna där lastbilspolacker.
och gapade "I'm from SWEDEN" när folk frågade vad jag hette.
Jesus Adam.
I min avlägsna ungdom (förra onsdagen) var kvantiteten ca en box, fritt tolkat. Sen sprang jag runt med sju grön/lila/guldiga pärlhalsband om halsen, en handgranat i handen och gapade "I'm from SWEDEN" när folk frågade vad jag hette.
Då fick det vara nåt jäkligt viktigt som hände för att den andra handen skulle engagera sig. Cirka en söt hundvalp som hette Frank.
Skratta inte åt henom, hen övertolkar så lätt och får storhetsvansinne. Nu kommer vi aldrig bli av med henom.
Jag försökte bara döda tråden.Skratta inte åt henom, hen övertolkar så lätt och får storhetsvansinne. Nu kommer vi aldrig bli av med henom
Själva försökte vi få napp genom att klockan halv sex på morgonen skråla "ligg med alla brudar" på bussen. Ingen ville ligga, jag undrar fortfarande varförJesus Adam.
I min avlägsna ungdom (förra onsdagen) var kvantiteten ca en box, fritt tolkat. Sen sprang jag runt med sju grön/lila/guldiga pärlhalsband om halsen, en handgranat i handen och gapade "I'm from SWEDEN" när folk frågade vad jag hette.
Då fick det vara nåt jäkligt viktigt som hände för att den andra handen skulle engagera sig. Cirka en söt hundvalp som hette Frank.