Speedos skareva!Men du kan väl iaf erkänna att det är nått visst med män i trikåer! Inget lämnas åt fantasin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Speedos skareva!Men du kan väl iaf erkänna att det är nått visst med män i trikåer! Inget lämnas åt fantasin!
Har en till, i min något promiskuösa ungdom träffade jag en man som hade större intresse av fötter än något annat. Var en rätt märklig upplevelse, särskilt som jag är hysteriskt kittlig. När han med liv och lust sög tag i mina tår så uppstod ett sörplande ljud. Jag bröt samman och vrålade spritt språngandes "oh no, en tåfis" . Det var det.
Försöker du sabotera för oss andra?Jag hällde ut min överblivna fulsprit i Colas vattentäkt. Sårry.
MEN ÄR DU GALEN MÄNNISKA?! Ska jag hyvla benen ryker ju allt hår, hur skulle det se ut?!Om du prompt vägrar lacknaftan så får du väl hyvla av lite av benen om de inte får plats?
Enfaldiga flickebarn...
Alltså, personen heter Wingates. Win Gates. Hon vinner grindar, alltså delar upp personer och bygger barriärer. Antagligen vill hon bygga en ny Berlinmur där hon stänger in alla män på den dåliga sidan och låter beväpnade manshatande extremfeminister vakta dem.
Jag är för ett fritt samhälle, där fittoffsarna får umgås med snopptoffsarna när de vill.
Påminner mig om när jag försökte hångla med en kille som bara hade en arm. Det var inte lätt, särskilt som jag var väldigt full.
Du får ha peruk?MEN ÄR DU GALEN MÄNNISKA?! Ska jag hyvla benen ryker ju allt hår, hur skulle det se ut?!
Tydligen är min cola för stark, för jag stavar som jag vore full
Påminner mig om när jag försökte hångla med en kille som bara hade en arm. Det var inte lätt, särskilt som jag var väldigt full.
Jamen, eller hur. Bläckfisk och allt, men ingen armkoll.Nybörjarmisstag va? Minst två armar ska de ha. Inga armar inget hångel.
Men ja! Såna där strumpbyxor med hår! Visst var det i en tråd här på Buke såna presenterades en gång..?Du får ha peruk?
Du får ha peruk?
Speedos skareva!
My point exatcly. Det var ju helt omöjligt, han kunde inte kramas.Nybörjarmisstag va? Minst två armar ska de ha. Inga armar inget hångel.
MEN ÄR DU GALEN MÄNNISKA?! Ska jag hyvla benen ryker ju allt hår, hur skulle det se ut?!
Jamen, eller hur. Bläckfisk och allt, men ingen armkoll.
Men hur hånglar du?!
Jamen, eller hur. Bläckfisk och allt, men ingen armkoll.
Det funderar jag också på.Men hur hånglar du?!