bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en till, i min något promiskuösa ungdom träffade jag en man som hade större intresse av fötter än något annat. Var en rätt märklig upplevelse, särskilt som jag är hysteriskt kittlig. När han med liv och lust sög tag i mina tår så uppstod ett sörplande ljud. Jag bröt samman och vrålade spritt språngandes "oh no, en tåfis" . Det var det.
:rofl: :rofl: Jag dör!! :D

Ja, alldeles själv. Tänka sig, vilka fantastiska egenskaper jag besitter. Jag är stolt över mig själv. :)

Det var även jag som regisserade Män i trikåer. Jag gillar män i saker.

Män kan faktiskt själva få bestämma vad de ska ha, eller inte ha på dig. Hatar den här klädnormaviteten du tvingar på folk!

Männärsvin, ska det ersätta människor menar du?

Vad har din meningsmotståndare @Hedinn att säga om saken.

Mvh debattledare
Alltså, personen heter Wingates. Win Gates. Hon vinner grindar, alltså delar upp personer och bygger barriärer. Antagligen vill hon bygga en ny Berlinmur där hon stänger in alla män på den dåliga sidan och låter beväpnade manshatande extremfeminister vakta dem.

Jag är för ett fritt samhälle, där fittoffsarna får umgås med snopptoffsarna när de vill.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 161
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
257
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama